hola

Hooola, nu e jag helt slut! Jag och Thea gick på Volley Ball tryoutsen, men fy vad det gick dåligt! Och tränarna är såna här riktigt hårda tränare! Eftersom jag inte spelat volley förut och är rätt så asdålig på det kommer jag antaglien inte med, men det var muchas fun today!
Jag och Thea får komma imorgon igen och träna, men laget är uttaget, de kunde inte bestämma sig riktigt... Summer, bruden från Asien som är här blev kickad idag...Hon får inte va med...Men sorry, hon sög!
De sa till Thea att det inte såg så bra ut för hennes del, vilket de inte sa till mig, men de sa inte att det såg bra ut heller:D Men de sa att om ja inte klarar mig in i laget kan ja få va manager, men tack men nej tack, ja tänker inte fylla folks vattenflaskor o sånt skit...
Det räcker med, och Mamma, detta är din födelsedagspresent, att jag har valt kursen LIFESKILLS... Där man får lära sig tvätta, laga mat, sy, göra budgetar, städa m.m, det trodde ni aldrig va?:D Läraren för den kursen var där när ja valde o sa att det var en lätt kurs och att vi skulle få M&Ms där, så ja valde den! :D
Jag valde också Algebra, PE(idrott), Utlandsspråk, Usa Historia, fysik, och Engelska 3, ville välja engelska 1, men icke sa nicke, den va för junior High:D 
men adios

Kommentarer
Postat av: Anonym

Njut!!!! du är hemma om 10 månader!!! Jag trodde att du skulle bli vuxen på det här året!!1

2010-08-18 @ 10:59:01
Postat av: Fröken B

spara gärna några m&m's till mig om det finns med jordnötssmör! ;) fast om du gör det får du gärna förvara dem kallt för jag vet inte vad du tycker men jag gillar i alla fall inte så mycket m&m's som e mögliga. o förresten vet du, när jag va i spanien så förvarade jag m&m's i kylen och då när man tog ut dem åkte liksom färgen av om du fattar!! så okej, du behöver väl inte förvara dem kallt, eller gud nu vet jag inte, blev lite kluven liksom, kan inte bestämma mig. kommer tillbaka med ett svar imorgon.

2010-08-18 @ 20:58:57
URL: http://frokenbesserwisser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0