Yesterday

Hola, orkade inte blogga igår kväll... va ute och gick en promenad med Thea när vi kom hem från Saint George och Corn fest, och sen gick ja direkt och la mig!
Men igår var en intressant dag, första grejen vi gjorde var att köpa majs, för förra året när de var där kom de för sent för att få någon majs:D Lite jobbigt sådär! Sen gick vi till själva festen, där de sålde smycken och hade hoppborg och mat och gamla bilar de hade utställning på, det var sjukt coolt, vissa bilar såg lixom nya ut fast de var gamla!
Sen var vi där ett tag, efter det åkte vi till "olive garden", en italiensk restaurang, de tyckte att ja skulle få prova amerikansk italiensk mat! Va så gott, fick lite flashbacks hem när man satt där inne, det luktade pasta med tomatsås!:D Det är något ja saknar hemifrån!!! Gerri sa att om ja saknade någon mat hemifrån kunde hon försöka göra den, eller om ja hellre gjorde den själv:D Ja sa pasta med tomatsås, så nu ska hon göra tomatsås!!
Sen efter det skulle vi gå på bio, men stackars Loni får knappt se något, så vi åkte till underbara Wallmart istället, älskar det stället så oerhört mkt! Shoppade lite där, de har allt! Sen åkte vi till lite andra affärer, en partystore, där de hade allt man kunde tänka sig för den perfekta festen, för alla åldrar!!! 
Sen det bästa av allt, vi åkte till Baskins and Robins och åt glass, åhhh typ underbart! Jag åt en glass med cookie and cream oreo och cookiedoug chocolatechips! Så underbart!
Sen på vägen hem åkte vi förbi en grej, och nu är det gissa som gäller! Ja visar en lite halvdålig bild, men den som gissar rätt blir belönad! Gäller dock inte Ellen, för hon har redan fått veta! Kan säga att det inte var något ja trodde... de säger att det är någon annan stans än var det verkligen är!
Idag har jag chillat, låtsades sova imorse för jag orkade inte följa med till kyrkan, men ja tror de fattade att ja inte ville följa med, för Carli har kört med samma trick i 3 år!:D Men whatever, de sa att ja inte behövde följa med, de erbjöd sig till och med att skjutsa mig till en annan kyrka om ja inte gillade deras religion...
Och vi åt kött till middag!! En riktig grilled steak! Och det smakade sååå underbart! Ja skämtar inte! Och Gerri har bakat en chokladkaka till efterrätt, som vi snart ska äta, hon ska bara glacera den!:p
MAJS
Loni med an old car
UNDERBAR GLASS
Jag utanför Wallmart
Detta är stället som ni ska gissa på!:D Lite svårt ja vet... men ja ger en ledtråd, det finns golfbanor bakom, stora!

Kommentarer
Postat av: Fröken B

VA? jag har inte fått veta. när fick jag veta? jag visste inte? vadå, det ser ut som ett berg? jag vill veeeeeeetaaaa!!!

2010-08-30 @ 16:17:59
URL: http://frokenbesserwisser.blogg.se/
Postat av: mamma

vad är det?? Jag vill också veta!!! Är det ngt sorts resort????

2010-08-31 @ 20:15:40
Postat av: Mika

Bella när får man höra av dig igen då?

Du har inte skrivit på evigheter, vad händer borta i USA???

<3

2010-09-01 @ 17:39:44
URL: http://stjernstroms.webblogg.se/
Postat av: mor & far

Vi dina trogna läsare, ser inga nya inlägg, vi väntar, vad skall vi annars göra efter jobbet, klapp på kinden, vet att du gillar det!!

2010-09-02 @ 16:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0