Allt möjligt!

Tjena!:D 
Hade en rätt skojig kväll!!:D Berättar om hela dagen! Så imorse vaknade jag, gick ut i köket, åt pizza!?!?! Ja vet, till frukost...:D Men det var gott! Sen började jag städa mitt rum lite smått.... städade och facebookade samtidigt, funkade super!
När jag fortfarande inte var klar med att städa mitt rum, kom Thea över, och vi gjorde ingenting, eller jo, vi satt på min säng och passade en basketboll till varandra, och hon berättade massa grejer.... Efter ett tag gick vi hem till henne istället! Sen åkte vi till hennes grandma & grandpa som är supersnälla, och där åt vi middag! Sen åkte vi till idrottshallen i Pioche, och spelade basket! Hon, jag, Jaycee, Brynlee, Tyler, och deras kusiner! Mycket trevligt ska jag säga!:D
Sen avslöjade Jayc att hon hade hela matchen från i tisdags på film! Så jag blev så klart eld och lågor, och vi åkte hem till henne och kollade på både den matchen och matchen från förra veckan! 
Jag fick se vad som hände när jag fick mitt blåa öga! Och jag fick se att jag har en otroligt konstig springstil... Jag rör inte på överkroppen överhuvudtaget när jag springer... Och jag upptäckte att jag dribblar bollen rätt lågt! Och att jag gör sjukt dumma misstag under matcher! Men tillbaka till mitt blåa öga! Det som hände var att jag hade bollen, och jag dribblade, sen kom två försvarare upp och dubblade på mig, som en telefonkiosk, och jag försökte passa bollen till Jaycee, jag passar bollen, och #3 i motståndarna hoppar upp för att försöka blocka passen, passen går fram och på vägen ner armbågar #3 mig i ögat.... Efter det spelar jag riktigt bra! Stealar bollen i försvar, sätter upp ett anfall och sätter en trepoängare!:D Men sen måste Jaycee fråga mig om jag är okej, vilket jag kanske inte riktgt var, eftersom mitt öga växte... och blev blått... men jag ville spela, och jag var okej nog för att fortsätta spela! Men när Jaycee frågar om jag är okej, hör Coach Frehner det, och kollar på mitt öga, och tar av mig från planen, för han anser att jag behövde sätta is på ögat... vilket jag kanske behövde, men det kunde gott och väl vänta till efter matchen tycker jag!! 
Sjukt frustrerande att se sig själv göra misstag på tv:n!!! Men väldigt lärorikt ska jag säga!:D Nästa match är på tisdag!!! Första hemmamatchen!:D Sjuuuukt nervös och ännu sjukare taggad!
Imorgon ska jag till Saint George och julshoppa! Yippie:D Och på söndag ska vi till Cedar för Grandmas födelsedagsfest! Sen ska vi stanna och bo på hotell i Cedar från söndag till måndag, och vi ska till wallmart mitt i natten!:D Missar skolan på måndagen... lite jobbigt, för jag har en del saker jag måste lämna in... men haha, vi kommer få en AWSOME sleepover i Cedar!!! Och en dag till i skolan innan jullov! Kan det bli bättre?!:D 
I LOVE MY LIFE!:D
Hoppas ni älskar ert liv lika mkt!:D
Puss & kram!
Och god jul i förskott!
vår julgran!!!:D

Kommentarer
Postat av: sandra

guuuud vilken snygg gran !! idag ska vi ta upp vår haha <3 <3

2010-12-19 @ 11:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0