jag tänkte inte skriva, men jag är så snäll

Hola people, idag var jag i Saint George, en stad i Utah, vi var där och julklappsshoppade! Sjukt kul! Jag köpte hur mycket som helst kändes det som, hade så mycket kassar att det var sjukt!
Fick också uppleva underbara Costco, älskar fortfarande walmart bättre, för walmart accepterar alla, medlemmar som icke medlemmar, vilket inte costco gör... där måste man visa upp sitt medlemskort i entren...:D 
Skulle inte ha något emot att bo i Saint George, de har en hel del skojig! 
Juste vi åkte till Snow Canyon High School också, det ligger i Saint George, ta 10 sekunder och gissa varför den skolan är speciell..........jo, för där spelades high school musical in! coolt va? Jag hade inte kameran med mig, men Gerri sa att vi kunde åka och ta kort nästa gång vi kommer till Saint George!
Något hemskt hände mig idag, visar bilder på det hemska imorgon, men jag var verkligen arg för ett tag!
Damen i kassan på walmart va ett retard! Hon ba, Oh do u know u have a blue eye?? Jag tänkte svara, what, really?!?!! Me??!! Men istället sa jag ba, yeah, its from a basketballgame!
På tisdag är första hemmamatchen, och jag kommer inte träna måndag, och reglerna säger att man får reducerad speltid om man missar träningen dagen innan match, och det gjorde mig så sjukt deprimerad, men idag textade jag coach Frehner, och ba, frågade om jag skulle få det om jag inte kom på måndag, och han svarade att jag var ok, att han inte kunde ta ut varelse mig eller Jaycee!:D Så nu är jag inte orolig längre bara oerhört taggad på första matchen hemma! Hoppas många kommer och hejar!
Juste, åt världens godaste grej idag! Det var liksom som en baguett, men mer som en brödrulle, med varm ost, kyckling, bacon och ceasardressing i sig, låter det inte underbart gott? Jag kan säga att det var det! 
Imorgon ska jag till Cedar, för Grandma:s birthdayparty! She is turning 80! Cool huh? Och nu blev det fel språk... har svårt för att hålla mig till ett språk... Efter det sover vi på hotell i Cedar, och vi ungdomar som de kallar oss får ett eget hotellrum, och reglerna är att vart vi än går måste vi ha mobilen med oss... Så vi ska bada, gå till walmart mitt i natten, för det har öppet 24 timmar om dygnet!!!:D Så midnightshopping ska ske!:D
Juste, på matchen i tisdags satte jag 2/2 trepoängare, och när jag och Jaycee va uppe i gymmet och sköt igår satte jag typ alla jag sköt, så på tisdag tänkte jag försöka sätta åtminstonde 3 trepoängare!:D 
Jag borde verklgien sova, för klockan är halv två här, men det är svårt, för regnet utanför smattrar mot mitt fönster, och jag tittade på tv förut, men på läskiga grejer, och de låser aldrig dörrarna här, så jag satt bara och tittade på dörren och väntade på att någon skulle komma in och försöka mörda mig:D Paranoid, jag vet!
Tisdag är enda dagen jag har kvar innan jullovet!:D Verklgien skönt, jag älskar helgerna så sjukt mkt! Och jullovet kommer bli awsome! Jag har så mycket planer med folk! På onsdag har vi utbytesstudentsfest, haha, utbytesstudenterna som bor i en "stad" 2 timmar härifrån kommer hit och "festar" med oss:D 
Sen ska jag och Chelsea göra en grej...som jag inte kan skriva här:D 
Sen har jag ju Thea, kommer antagligen spendera en stor del av lovet med henne:D Sen har Sam lovat att hon ska lära mig att spela Cod... vette fasen om jag vill lära mig dock.... och sen ska jag slå Aleesha i Guitar Hero! Längtar så till att lovet börjar! Ska försöka hålla bloggen lite mer uppdaterad under lovet än vad jag gör under veckorna med skola... har i och för sig, ganska säkert träning under lovet! Men det är kul!!!:D 
Nu måste jag sova, men det blåser och regnar ute, så jag kan verkligen inte! Och även om jag höjer volymen p å musiken kan jag inte sova...blä!
Ska försöka sova nu! Hade inte ens tänkt uppdatera bloggen, eftersom alla suger på att lämna en trevlig kommentar... men jag hade inget bättre för mig!
Love u!<3

Kommentarer
Postat av: sandra

haha bella du har blivit mogen ...inte liksom cod oj oj oj haha!!!!! <3

2010-12-19 @ 11:11:30
Postat av: mamma

Skrutt!!!!Hoppas att ni får en underbar natt på Wallmart och allt! puss puss

2010-12-19 @ 11:13:15
Postat av: Mika

Ta med dig kameran på Walmart! Jag vill se bilder :D <3

2010-12-19 @ 17:35:06
URL: http://stjernstroms.webblogg.se/
Postat av: Ellinor

Hej! Vilket basketlag spelar du i hemma i Sverige? Jag spelar basket hemma och ska åka till USA nästa år och jag undrar om träning är mycket annorlunda och hur länge pågår träningssäsongen?

2010-12-19 @ 18:12:45
URL: http://verklighetsflykt.devote.se
Postat av: Fröken Besserwisser

COSTCO!!!! det är ju det som min idol norman i yes man älskar!!!!!!!!! ooooooooo han är verkligen cool!!! nu måste jag nog gå och se på yes man lite, hej då!

2010-12-19 @ 21:58:36
URL: http://frokenbesserwisser.blogg.se/
Postat av: Fröken Besserwisser

svar angående 100-lappen: både och bella, både och ... :D

2010-12-21 @ 21:13:24
Postat av: Emrebenedicte

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.

2011-02-23 @ 08:08:26
URL: http://emrebenedicte.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0