en massa fakta om mig i en kort text

Haha ni fick ett trevligt lite panik inlägg av mig nyss:D 
Igår hade jag en sååå trevlig kväll med födelsedagsbarnet Karamellen, Sarah och Emma!!! Vi såg Kommissarie Späck sittandes i plusstolar i salong 1, det kallar jag bio på riktigt! Innan dess tog jag farväl av vår tradition som är middag på Sandys:( hoppas den finns kvar när jag kommer tillbaka om ett år!
Åhh förresten, jag har fått en ny mobiltelefon, en Nokia med peckskärm och massa annat kul på, älskar den verkligen!
På tisdag morgon åker jag till SARDINIEN!!!! Wohhooo, ser verkligen fram emot det! Och imorgon tränar jag min sista träning någonsin för Lidingö Basket:) lite konstigt asså, men jag är verkligen inte i basketfeeling just nu, så det kommer inte vara det minsta sorgligt, mer en lättnad! Kommer i och för sig sakna 1-1 mot Lollo innan träningen, det har jag börjat vänja mig vid:(
58 dagar kvar till USA!
Imorgon är dagen verkligen full, ni kan få ett tidsschema:
0700-1000 TVÄTTA alla kläder och alla bikiinisar i tvättstugan
1040 hämta upp Katta hemma
1140 Sex and The City 2 med Katta, har redan sett den en gång:D
1415 lunch med Katta
1530-1700 PACKA + lite småsaker
1700 TRÄNA + gå på "möte" med Agnes
2100 Hem och packa det sista!!!
2300 SOVA
nästa dag...
0430 Vakna
0500 Morfar kommer
FLYGAAAAAAA TILL SARDINIEN!!!:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0