Ett inlägg about mig

Åh jösses vad mkt jag går i skolan just nu:D haha sarkastiskt kan jag gott säga... Igår började jag 1010 och slutade 1105... idag började jag 0930 och slutade 1015:) men inte ska jag klaga för det, för som igår, då hann jag med så himlans mkt, hann titta på tv, åka till Plantagen för att köpa träd med Morfar(vi träffade Börje Salming där!!!:O ja veeet sjukt coolt, och ja hade systemkameran med långa objektivet med mig, så några papparazzibilder fick jag!!!) Sen var jag och morfar på Harpaviljongen och fikade, sen va vi hemma och fixade balkongen sen va jag på träningen, sen va jag och spelade tennis med Aggis, sen va jag inne på facebook typ 3 timmar:D jag e sjukt besatt av facebook! Ohh va kul, när ja skriver exakt vad jag gjort under dagen, alla måste älska att läsa det!
Så till idag, efter skolan åkte jag hem, kokade kaffe, tittade på tv, va inne på facebook, ni vet allt vanligt, sen när alla bra tv program va slut tog jag med kameran och åkte till djurgården och fotade, ska göra en scrappis till min värdfamilia i USA!!! Kände mig verkligen som en turist när jag stid och fotade dramaten! Oh herregud va min svenska e dålig....orkar inte anstränga mig och tänka på satsradning och interpunktioner och sånt, nu när jag har MVG i swedish!!:D:D:P
Förresten, min data har ställt om sig till engelska, så allt jag skriver nästan, är understrucket med rött:D
Imorgon har jag avskedsmiddag!!!! Francesca bakar tårta och brownie till den, och mammy och jag har köpt massa sallad:P Såå kul att ha alla mina fina samlade, men ändå, det ska ju vara sorgligt, eftersom jag lixom åker sen...
Förresten, jag måste skylla lite på två dumma i min klass, Nathalie och Sofi, de har fått mig att fastna på "We no speak americano", en låt man bara inte kan sluta lyssna på, även fast man kanske vill, som jag...
Nu avslutar vi tvärt detta inlägg med ett trevligt:
GOOOOD NAAATTTTTT!
+ nåra turistbilder från stockholm + börje salming
Morfar som köper jordisar och hallon till mig!
haha japps, jag fotade även stureplan!!:D
Här har vi vår Börje:D haha han ser inte så glad ut, kanske han behövde nya blommor, hans kanske hade vissnat:( stackarn
TJARÅ

Kommentarer
Postat av: Fröken B

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA! gillar starkt texten till börje salming bilden!!!!! HAHAHHAHAHAHAHHAHAHHA KAN INTE SLUTA SKRATTA!!!!! AHHAHAHAHHAHA VET INTE VARFÖR!!! DET VAR BARA SÅ ROLIGT!!!!!! (jag är medveten om att det låter som att jag är sarkastisk, men det är jag inte)

2010-06-08 @ 22:43:25
URL: http://frokenbesserwisser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0