Grey´s Anatomy season Final

Åh marie kex asså... igår kväll satt jag och skakade, mådde illa och bara kände mig allmänt nere, är rätt säker på att Emma kände detsamma... för vi såg de två sista avsnitten av Grey´s Anatomy season 6... och dessa avsnitt var inte att leka med om vi säger så. 
Derek, min älskling blir skjuten, Owen blir skjuten, Alex blir skjuten, Reed blir skjuten, Charles blir skjuten... och nu ska man sluta läsa om man inte vill veta mer om sista avsnittet, som ännu inte visats på tv i Sverige. Men där sänder jag ett mycket stort tack till Kanal 5 play, där man kunde köpa avsnittet för endast 25 kronor! 
Derek överlever i varje fall, efter mycket om och men... galningen med pistol är liksom ute efter just Derek... Meredith, som helst plötsligt var gravid, fick missfall, Owe överlevde... Min nya älskling, Avery, blev The Hero, tillsammans med Christina, som helt plötsligt utförde en helt egen hjärtoperation, och där kan jag bara säga att Teddy har gjort ett otroligt bra jobb, lärt henne så mkt! Richard, som inte är inne på sjukhuset innan går in och möter galningen, Richard visar vart skåpet ska stå och galningen begår självmord.
Galningen är även ute efter Lexie, och finner henne när hon ska hämta blod till Alex, men hon klarar sig! Lexie säger att hon älskar Alex, men Alex tror, halvt medvetslös att Lexie är Izzie som har kommit tillbaka... jobbigt läge. Mark och Lexie måste bli tillsammans igen, inget annat funkar. Charles dör i armarna på en gråtandes Miranda Bailey, sorgligt kan man säga! Reed dog direkt av skottet, annars överlever resten, vilket är skönt! Jag har aldrig fäst mig speciellt vid Mercy West folket, förutom Dr Avery då:D Christina och Owen blir "sams" igen, när Owen går in i sjukhuset efter Christina igen, och säger att hon är den han älskar:D
Owen offrar sig för Meredith som tänker offra sitt liv för Derek och Richard... Så vackert!
Åh jösses, vet inte vad jag ska säga... är 20 timmar senare fortfarande i chock! men lyckligt slut var det i varje fall, kanske inte fullt helt lyckligt, men så gott som!!!!! 
Åhhhh, "the perfect couple"<3
Min nya vackra:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0