hablamos english

♥Hola chicos, har variit lite dålig på att uppdatera på sistonde... av två anledningar! Den första är att jag tappade min mobil i toaletten, så den funkar inte:( Men ja ska köpa en ny imorgon, så jag är rätt glad ändå! Den andra är att jag verkligen inte haft tid...mina dagar nu innan jag åker till La Sardegna är fullproppade av saker jag måste avklara! Åhh idag fick jag mitt svenska pass, och bilden är ovanligt nog fin, jag ler lite gulligt och ser allmänt lycklig ut! Men jag gillar ändå det italienska passet mer, känns mer "exotiskt" att ha italienskt pass än svenskt!

Idag var det sommaravslutning för hela Östra Reaaaal, och eftersom jag aldrig bryter traditioner, hade vi den i oscarskyrkan! sen efter var det lite hemsky, va tvungen att säga hej då till alla mina classmates:( men det är inte så att jag aldrig kommer tillbaka, men ändå ett år är lixom en födelsedag, en julafton osv...

Imorgon ska jag och Emms på stan, sen är det middag med Karamellen och Sarah, och sen älskade KOMMISSARIE SPÄCK!! wohooo. Och imorgon är ingen vanlig dag, FÖR DET ÄR KARAMELLENS FÖDELSEDAG!!!! 17 år blir hon!! wohooo:D 

Och nu har jag nog inte nåt mer att dela med mig av, så här intressant e mitt liv!:D:D:D:D:D:D:D förresten, min farväl adios middag i onsdag var trevlig, lite sorglig dock:(......
Haha har just hittat dessa sträck man kan lägga in mellan styckena, lite småkul sådär!:P

God Natt nu folk, sov så gott och vakna upp imorgon och lev som om det vore den sista dagen!:D
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Fröken B

snyft. du göra mig lessen när du säga dumma saker. :(

2010-06-13 @ 10:05:15
URL: http://frokenbesserwisser.blogg.se/
Postat av: Fröken B

jaså jaha. förlåt mig då.

2010-06-13 @ 19:40:42
URL: http://frokenbesserwisser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0