Jag <3 prata

Jag hade en hel hög med betygsnack i torsdag, alla slutade i positiv anda då jag fick mvg i både svenska, historia och företagsekonomi! 
Men nu handlar inte detta inlägg om att skryta om att jag antagligen får mvg i alla ämnen förutom ett, utan mer om det extremt trevliga betygsnack jag hade i svenska.
Jag får vädligt ofta höra att jag är bra på att prata, detta brukar sägas av folk med en rätt negativ klang... ofta av folk inom basketen. Jag älskar att prata mycket, jag älskar att prata snabbt!
Men i alla fall, det här med att prata brukar aldrig ge mig så mycket positivt.
Detta år i svenska har jag varit sämst, asså jag har inte fått mvg på en enda skrivuppgift, utan typ bara vg, möjligtvis vg+... Men för cirka 1,5 månader sedan, höll jag ett tal om barockens konstnärer, ett tal jag skrev på 5 minuter kvällen innan... Jag tyckte ämnet var det tråkigaste någonsin, men jag fick ett trevligt mvg på talet tillslut.
Till mitt betygsnack nu, jag grät innan, för jag tycker verkligen det är hemskt att få vg. Så kommer vi till min tur, och Joakim, min svensklärare börjar långsamt långsamt... Du kommer.....få............................................................................mvg. Och ja bara what?!?!? Jag blev så glad. Men hans motivering på det hela var att det är ett mycket svagt mvg, men eftersom jag är exceptionellt bra på att prata, så blev det mvg! SÅÅÅÅ TAAACCCKKK FÖR ATT JAG FÅTT GÅVAN ATT KUNNA PRATA:D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0