What a day!

Åh YEEES! Äntligen säger jag bara, ni vet hur man alltid grämt sig över sitt pass/id-kortsfoto, well it´s over! Jag skulle fixa ett pass idag, har 2 nu:P Ett svenskt och ett italienskt. Och i alla fall, så står jag där i den där lilla inhägnaden, där man ska bli fotad, lämna fingeravtryck och så. När det sedan blir dags för foto tror jag självklart att man ska visa höger öra, vänster stortå eller hur det nu va förr, men icke sa nicke, jag ställde mig där inne, körde mitt leende, huvudet lite snyggt på sned och fotot godkändes direkt! Så för en gång skull kommer jag endast ha en sak att skämmas över i mitt pass, längden:( Det står att jag är 1.63... jag la på en centimeter, måttgrejen på passtationen var nog lite fel!
Imorgon ska jag träffa Katta, världens bästa! Hon ska flyga till Amsterdam och röka på över helgen, så vi ska på stan och fixa ett par grejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0