29/5-10

Asså hjälp, jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till:D Om en vecka har jag min farvälmiddag med mina trevliga vänner, sen åker jag till Sardinien, när jag sedan kommer hem därifrån är det dags att åka till NEVADA!
Men men, idag har jag ätit, och med ätit menar jag verkligen ätit! Det är ju morsdag, så jag mina systrar mamma och mormor åkte till Söder och åt brunch på Clarion, och det går inte att äta lite på den brunchen:D På tal om söder, är det nån som vet varför det är mycket fler poliser där än på östermalm? Jag blev liksom nästan poliseskorterad, ni vet, som man blir i Harlem i New York!
Nu ska jag träffa Emma & Ellen, de där två knäppa brudarna:P Vi ska som vanligt bara ha jävligt tråkigt och ägna åt oss mycket tråkiga saker! Våra liv är så tråkiga
Men jag tänkte att ni skulle få se en bild av mina 3 nya systrar, kommer ha 5 systrar efter nästa år!
Jordan, Loni & Carli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0