Bad Day

Åh jösses mariekex vad jag tycker basket är tråkigt ibland, idag var det lång träning, och redan efter 5 minuter började jag snegla på klockan...Var så oerhört otaggad! Men jag tog mig igenom träningen med i och för sig ett antal skoknytningar, men ändå! 
Jag har ett problem, jag har administrations prov på fredag, och för att kunna plugga till det behöver man windows, något jag inte har eftersom jag har mac...så hur ska jag plugga lixom?!?!
Nej, hela denna dag har varit sjukt irriterande, en sån dag man önskar man sovit istället! Så nu ska jag duscha lite snabbt, sedan bara gå och lägga mig och hoppas att jag vaknar upp till en strålande dag imorgon!
Btw, en annan hemsk sak, idag sa en störd tjej till mig att jag var typ 1,50 m, jag höll min ilska i styr, men jag hade mer än gärna hoppat på henne!!!! Jag är lixom jäkligt mycket längre!
ADIOS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är typ 1,40 kort...

2010-06-01 @ 22:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0