Basketball, ShowChoir and all what life is about

Hejsan, en lång dag börjar lida mot sitt slut! 
Dagen började med en alltid lika trevlig engelska lektion, sedan Algebra 1, älskar den klassen av ngn anledning, jag vet att de alla utnyttjar mig för att få svaren, men här bryr jag mig seriöst inte, jag behöver inte bry mig om betyg överhuvudtaget, så jag hjälper gärna de som bor här att få ett bättre betyg! 
Speakerbruden på Lchs, som varje morgon berättar lite hade lite trevligt att komma med idag:
" Good Morning LCHS(alltid med samma ton!), today for lunch is hot ham sandwich, and for breakfast lemon cupcakes or apple danish. Today during Intervention, there will be a girls basketball meeting in Mr Camerons room, if you have the intentions to play this year, be there!"
Och där slutade jag lyssna:D haha, efter algebran gick jag självklart raka vägen till Mr Camerons rum, och där berättade han lite träningstider och sådant! Vi tränar varje dag, 2 dagar i veckan har vi "korta" träningar, 2 timmar:D och 2 dagar i veckan har vi sen träning, men inte får vi gå hem och vila inte, nej, för när vi har hallen från 18-20, så har vi först kondition och styrka i "matsalen"(lynxlair) i 2 timmar... Låter trevligt va?? haahaha, jag är mest glad över att det är ett seriöst basketlag! Jag menar, det första mr Cameron sa var "This year, we are going to win state, and I am going to do all I can to make you win it!" Så here we go Lincoln!:D Om 12 dagar börjar det! Inte nu på måndag utan nästa! 
Resten av dagen flöt på som vanligt, men sen var det ju den här jobbiga showchoir practice klockan 1900! Så jag åkte hem, pluggade lite, åkte på en 4hjulingsfärd och sen vid 17 gick jag till Sam, vi satt mest och kollade på tv och pratade och vid halv 7 kom hennes mamma hem och skjutsade oss till Show Choir... Vet inte, men människorna i Show Choir är de bästa! Älskar varenda en av dem, speciellt Kade & Cheyenne, de är de roligaste i hela världen!!! 
Sams mamma hämtade upp oss vid kvart över 9, och släppte av mig hemma, så nu sitter jag och pluggar igen:X
Imorgon är det Grandma Donna och Grandpa Vaughns 50:nde bröllopsdag, och de ska gifta om sig hemma hos oss, eller förnya sina löften kanske man säger:D Så imorgon är det en stor fest här, Aunt Lori är här från Vegas också, vilket är super, hon är verkligen jättesnäll och rolig, träffade henne min första helg i Nevada när vi var i Vegas hela helgen!
På tal om Vegas, på lördag ska jag dit! Lincoln spelar volleyball play offs, så då åker pepclub med och "pepar":D Så Lördag är det Las Vegas, nice va?! Fredag ska jag sova och spela basket och detsamma gäller söndag! 
Summer har flyttat ut från mitt rum nu och sover i samma rum som Jordan, och grejen är att jag tycker det är rätt skönt, även fast hon bara var min roomie för 2 dagar, så är det så mkt lättare att ha sitt eget rum, annars har det funkat bra hittills med henne i huset! Hon måste lära sig regler och sådant, men det kommer!:D Som tex måste hon lära sig att inte ta lättaste vägen, jag menar, som idag, hon hade playpractice, och den slutar 1800, istället för att fråga någon där om hon kan åka med dem hem, det är åtminstonde en 7 bilar som går till Pioche, så ringer hon och frågar om de kan komma och hämta henne, och eftersom de är världens snällaste värdfamilj så åker de självklart och hämtar henne, men jag menar, det kan inte vara så svårt att fråga ngn där om de kan droppa av henne... Fast, i och för sig, hon har inte så mkt vänner och sådant, så hon kanske tycker det är jobbigt att fråga...:D 
Nu ska jag borsta tänderna och sedan SOVA!:D Är så sjukt trött, och jag har inte ens gjort någon physical activity idag:D Jösses, engelskan börjar seriöst ta överhand, kan sitta och fundera över ett svenskt ord länge, och veta det på engelska, för allt är på engelska just nu! Bloggen kommer vara min räddande ängel för svensk lektionerna nästa år!!! 
GOD NATT ALLESAMMANS
btw, jag har insett att showchoir är Glee-club, jag frågade mr Lester det i början av året och han ba, no its nothing like glee club, men jag tycker det är exakt vad det är! En hel massa onödigt drama, sång och dans:D 
Adios

Kommentarer
Postat av: Anonym

Show choir isnt like glee?lol

2011-01-12 @ 04:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0