halloween!

Hoolaa, har just firat amerikansk halloween, och det var verkligen awesome!

Summer kommer över redan vid 12 på dagen igår och eftersom vi inte känner varandra super ännu var jag tvungen att inviga henne i La vida de Isabella, vilket betydet Dirty Dancing:D haha, så det var det första vi gjorde, hon älskade självklart filmen, ja menar, vem gör inte det?!

När filmen var slut gick vi upp till The Silver, ett cafe i Pioche, där åt vi lunch och sedan gick vi hem och carved a pumpkin, vi skar ögon och sådant på den!:D Det var verkligen jätte kul, för jag har aldrig gjort det förut, kom dock fram till slutsatsen att jag är allergisk mot pumpa också, för jag fick stora röda märken på armarna av det...

Sen fixade vi en massa med våra utklädnader, ingen av oss hade någon större aning om vad vi ville vara... Efter mycket om och men blev jag en läskig djävul eller något, vette sjutton vad man ska kalla det, men jag skrämde verkligen alla, Summer blev hippie/flowerpower, Jordan vet jag inte vad hon blev, vi sprayade hennes hår rött och så hade hon klänning på sig, men hon är den mest omständiga i hela världen, seriöst, jag kan få panik på morgonen när vi ska till skolan, och Gerri säger att jag kan gå utan henne, men då börjar hon gråta, och som de som känner mig så får jag panik om jag inte är i tid... whatever, Loni var en jättesöt häxa och Carli en tråkmåns som inte ville gå trick or treat, men hon är bäst i alla fall, för hon körde oss runt! Och Marisa var popcorn, älskade hennes dräkt!

Vi åt en snabb men supergod middag, chicken fried steaks med hemgjorda rolls(bröd) mashed potatoes och sallad, sen fanns det red label cake till efterrätt men vi skippade den eftersom vi visste att vi skulle få massor av godis senare...

Efter middagen gav vi oss iväg, vi knackade ett antal dörrar och fick verkligen mängder av godis! Så roligt, och alla andra som gick var så fint utklädda också! 

Och jag vet att vi fuskar här, för halloween är idag(söndag) men Pioche ville köra trick or treat på lördagen:D Ett par kommer säkert gå trick or treat ikväll också...

Idag skulle vi ha gått till kyrkan på morgonen, gillar verkligen kyrkan här, vi sjunger och fikar, men när jag vaknade sa Gerri att vi skulle strunta i kyrkan idag, så vi tittade på tv och åt godis istället! Och juste, igår kväll, när vi kom tillbaka från trick or treating åkte vi upp till Tillies och hyrde film, och sedan kom ett antal över och vi hade filmkväll, supermysigt!

Tillbaka till imorse, vi tittade på tv, och sedan vid 11 smsade Marisa och frågade om vi ville se en film som heter ”Pass it forward” med henne, och vi ba sure, come over and bring the movie, och just det gjorde hon, så vi körde filmförmiddag:D Och ahh, filmen var så bra, tills slutet! Det roliga var att Carli gick förbi när det var 10 minuter kvar eller så, och ba, is it a sad movie och ja ba, no, not at all, och hon ba, you are so heartless Bella! haha, inte visste jag att någon dog i slutet... Vilket sög, seriöst, det var en superfilm till slutet, både jag och Summer grät som 3 åringar! 

Efter filmen tyckte vi att det var dags för frisk luft, så vi gick en promenad, till Marisas hus och sedan till Grandma och Grandpa där de matade oss med mer godis... haha, oerhört mkt godis dessa två dagar! Nu ska jag hänga lite med Carli och Aspen och sedan middag och plugga.... BLÄ!

Aja, skola imorgon, men det är inte mycket skola framöver, fyra dagar denna vecka sedan helg 4 dagar, sedan endast tisdag onsdag nästa vecka, sedan 4 dagars helg, sedan 4 dagar skola, och 3 dagars helg, sedan 2 dagars skola och 5 dagars helg(thanksgiving!!!) och sedan 3 veckor till WINTERBREAK!!! 

HA DET UNDERBART!

<3<3

Jag och Summer fixar pumpan
Loni sittandes på pumpan! Sötaste häxan!!!
Haha ett av de läskigaste husen att gå till... Men de ger en en hel del godis!
Wooot woot, Marisa, Loni, Carli, Meee, Summer och Jordan!
Mitt godis, ta det gånger 5 så fattar ni hur mkt vi fick i gruppen!!! hhaahaa

Kommentarer
Postat av: Fröken Besserwisser

haahhahahahhahahahahhahaha men asså labrapporter är ju vad som gör livet värt att leva. fast kapitlet som handlade om rörelse o hastighet o acceleration var det tråkigaste i hela boken. ja ska ha fysiknationella om typ 2 veckor. uschiamej.

2010-11-01 @ 17:21:25
URL: http://frokenbesserwisser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0