Lite update!

Hola people, har varit lite dålig på att blogga sista tiden:D Men jag har inte glömt er! Har inga bilder just nu, men senare ikväll kommer jag ha bilder, så dont worry!
Igår i skolan var allt rätt vanligt, jag menar vi hade lektioner och allt flöt på, efter sista lektionen hade vi en pep-asembelly in the lynx lair, för volleyball laget som har play offs i Vegas i helgen!
Efter skolan var det snabbt hem, byta om och fixa håret, för vid 1700 blev min värdgrandma och värdgrandpa remarried, eller de förnyade sitt äktenskap, efter 50 år som gifta! Coolt va!? Grandma var 14 år när hon gifte sig!
Sen hade vi middag och tog familjefoton, och sen var det cake and coffea in the firehall, jag Summer och Carli stannade bara i en timme eller så, sen gick vi till parken och hängde med Kelly, Aspen och Savannah! Vi gjorde inte speciellt mkt, det  var lite andra människor i parken också, så det var trevligt! 
Vid 23 gick vi hem och tittade på Twilight, haha, och jag skrattade seriöst i en timme när hon sa att hennes namn var Isabella but everyone calls her Bella, just like me!:D haha
Idag är Jordan borta, hon är i Saint George på en pridetrip, i Middle School, om man får alla A så får man åka på lite olika skojiga grejer! Så hela morgonen har vi bara tittat på tv, Summer fick se sitt första Grey´s Anatomy avsnitt, lite oturligt att hon fick se avsnittet efter Meredith druknat, när de försöker rädda henne, för då är hon i de dödas värld och så, så jag är osäker på om hon fattade något överhuvudtaget:D Ah älskar Greys!!
Sen åkte vi på en fyrhjulingsfärd och Aspen kom, så vi åkte upp till Tillies och inköpte lite snacks och så, och hade ett par trevliga timmar med henne! Nu snart ska jag träffa Saaaam, vet inte vad vi ska göra men det är alltid kul med henne! Sen ikväll ska jag spela basket med Aleesha, en tjej som bor två hus härifrån! 10 dagar till basketen börjar! Berättade jag att vi har en hel massa matcher! Typ 3 i veckan! YEAI!:D haha, LOVE BASKETBALL!
Nu ska jag gå, men ha det super!
<3

Kommentarer
Postat av: Fröken Besserwisser

aloha einstein! nej, inge paket än, men jag väntar med spänning! förstår att du gillar alla fotona, de är ju sjuuuuuuuuukt snygga!! hihihihihihihihihihihihihihihi KOM HEM! <3

2010-11-06 @ 16:38:09
URL: http://frokenbesserwisser.blogg.se/
Postat av: k

Haha det där med att hon kallas Bella kan du skriva på http://mylifeistwilight.com/ där det står saker som "idag märkte jag att mitt hår har samma färg som Bellas. MLIT"!

2010-11-06 @ 18:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0