Today!

Hola chicos... Endast ett svar på min fråga vad la iglesia betyder... EN BESVIKELSE! Men den som svarade svarade självklart rätt! Rätt svar kom från Froken Besserwisser och löd "och la iglesia? hmmmmm få se nu, nåt man går till varje söndag som kristen... tj jag vet inte? H&M?

(hoppas jag vinner yaaaaaaaaaaaaaaayyyy!!!)"
Haha, hennes pris borde dimpa ner i brevlådan idag eller imorgon! 
Nu var det ett tag sedan jag skrev, och mkt har hänt! Men eftersom att alla suger på att kommentera, så får ni inga bilder... Synd för er... För mig kvittar det, jag vet redan hur alla ser ut och hur allt här är! Men inte ni, alla här ger mig så mycket beröm för min blogg, och hur mycket tid jag måste lägga ner på den, och ja, jag lägger ner cirka 45 minuter varje gång jag skriver ett mellanlångt inlägg till er... Så en kommentar som tar 30 sekunder skulle inte skada... 
Okej, så en redogörelse på vad som har hänt!
I södags vaknade jag och vi gick till kyrkan! Vet att det låter sjukt, men jag gillar att gå till kyrkan här, det är liksom trevligt, och jag sitter där och låtsas som att jag fattar allt:D Men sångerna är riktigt bra, i söndags var det faktiskt en sång, so när jag såg att vi skulle sjunga den, så jag ba Yes, we are singing that one! Och efter kom Pete fram till mig, han är låtsasprästen btw, och ba, I am so glad you like our church, and I saw you were singing today, that just makes me really happy! Jag är glad att jag kunde göra honom glad! haha, efter kyrkan åkte vi till "the Y" och köpte lunch, sedan åkte vi till Cathedral Gorge, och hade ni kommenterat lite hade ni fått se bilder, för det ser ut som ett ända stort sandslott! Verkligen jättevackert! Det enda var att vi sprang runt där och klättrade i sandgrottor och så, så när jag kom hem hade jag sand överallt! Haha, det var riktigt varmt denna dag också, hade endast basketshorts och linne på mig (haha, sjukt att jag får gå klädd så till kyrkan va?!), när vi sprungit runt där ett tag började vi dra oss tillbaka till bilen, så ramlar jag:P såklart! Och får en sten rakt upp i handen, det fick inte håll, men min hand är helt blå, själva handflatan är!!! 
När vi kom hem åkte jag och Carli runt på 4hjulingen, och sedan träffade vi Aspen och Autumn, vi åkte till Tillies och köpte varm choklad, och sedan hem till Aspen och tittade på teenmom! haha senare på kvällen gick jag och Carli till Theas hus och hängde med Thea, vi tittade på världens bästaste film efter ett par andra filmer:D Haha John Tucker must die! Älskar den filmen!!! När vi tittat klart på den åkte vi hem och jag skypeade med morfar & Annmari! De gav mig lite uppdatering på Stockholm, riktigt trevligt att skypea med dem!
Igår, måndag, var det Teachers inservice day, vilket betyder att lärarna planerar och lite sådant, så vi var "tvungna" att vara hemma! Så direkt när vi vaknade åkte jag och Carli på en trevlig tur, men oj.. Mitt i allt börjar det snöa! Gissa om jag var chockat, jag menar det var kallt, men inte snökallt... Och dagen innan hade det varit 23 grader... haha, sjukt ska jag säga! 
Så vi åkte hem , gjorde varm choklad och tittade på film! Sen kom Thea och vi tittade på kläder och sånt online, hon visste inte vad Odd Molly va.. haha, och sen när hon fick se det tyckte hon inte om det alls...Norska tjejer är knäppa:D haha, och juste, på morgonen, var jag ute och sprang/gick också, försöker komma i form för basketen!
Jag och Thea gick på en promenad och träffade Colton, Garret och Mitchell, vi hängde med dem ett tag, haha älskar Colton, han är min Algebra bästis:D Varje algebra lektion börjar han med, Bella, you are my best friend, can I please have your answers? Känner mig utnyttjad:D Men han är så sjukt rolig!! 
Sen åt vi middag och sen spelade jag Thea Summer och Jordan basket, blev sjukt irriterad för jag bara gjorde fel hela tiden!!!
Pluggade snabbt till fysiktestet jag hade idag, och gick och la mig!
Idag var det vanlig dag i skolan, imorgon också! Sen är det helg igen, Veterans Day vettu! hihi, på november och december har vi 19 dagar eller ngt sådant i skolan, rätt nice:D 
Hade fysik prov idag, gick väl okej, fattade inte sista frågan, och min lärare kallade mig dum i huvudet för att jag inte frågade när jag inte fattade, för jag är faktiskt utlänning så jag måste inte fatta allt:D Men nu är det så att jag inte ville fråga! 
Efter skolan var det Open Gym för basket, hade en helt underbar eftermiddag där! Spelade 3-3 med Mel, Dant, Chandler, Leti och Coach Frehner, och efter frågade jag Frehner om jag platsade i Varsity, och han sa Ja, och att jag kommer få speltid!! YEAI:D haha
Sen kom Aleeshas mamma och hämtade mig och henne och vi åkte hem, åt middag med alla och sedan gick jag Summer och Jordan på en promenad till Tillies och köpte varm choklad!
Imorgon är det en lång dag!! Haha, först skola, vi har schedule C dock, för vi har en assembely efter skolan i 56 minuter!!! haha Veteraner kommer till vår skola och snackar... kul! Not:D haha, alla säger att de är jättetråkiga...
Sen är det open gym i 3 timmar, och sedan showchoirpractice i 3 timmar!!! haha, showchoir är slut 2200!!! Så jag får se till att äta middag och allt någonstans där emellan! Tycker det är rätt kul att vara involverad, så jag ser fram emot det! Absolut Basketen!!!:D 
Sen är det helg, har inget speciellt planerat för helgen, skulle behöva åka till Cedar och införskaffa lite saker, men vi får se!
Nu ska jag sova, så jag orkar med dagen imorgon!
LOVE

Kommentarer
Postat av: sandra

bella lägggg upp bilder!!! ;) puss

2010-11-10 @ 16:23:06
Postat av: sandra

Vad är showchoirpractise typ showkörträning eller vad? Varför skickar du bara mejl till mamma och inte till mig...;) jag känner mig fett dissad!!;) puss

2010-11-10 @ 16:28:44
Postat av: sandra

offfta hon inte visste vad odd molly e!

2010-11-10 @ 16:31:53
Postat av: Fröken Besserwisser

V-V-V-V-V-V-V-VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?



HUR KAN MAN ITNE VETA VAD ODD MOLLY ÄR!?



DET ÄR JU BEFÄNGT!!!



hursomhelst: JAG VANN !!!!! yaaaaaaaayyyyy!!! jag är bäst!!! moahahah det var väl det jag visste!!



och bra planerat, lektion i 56 minuter. värsta exakt liksom.

2010-11-10 @ 21:57:19
URL: http://frokenbesserwisser.blogg.se/
Postat av: Mika

BELLA!!! JAG VILL SE PÅ SANDSLOTTET!!! Och jag väntar fortfarande på sanden förresten... :( Du kunde ju sparat den du lekte i och lagt det i ett kuvert och skickat iväg det till moi!



hahahaha älskar beräkningen av hur lång tid föreläsningen skall ta! :D Ungefär som när en lärare ger en bensträckare i 4 minuter :D



Så, nu har du värsta långa kommentaren att läsa och fler kommer det komma! <3

2010-11-10 @ 22:08:41
URL: http://stjernstroms.webblogg.se/
Postat av: mamma

Du vet att jag alltid läser din blogg och kommentarerna får du nästan alltid via mail! Du är jätte duktig! Jag vill se bilder!!!:) Älskar dig! Puss puss/mamma

2010-11-11 @ 20:19:00
Postat av: mamma

Nu har vi ju kommenterat varför kommer det inga bilder????? Vad lång tid du tar på dig!!!:) Du har ju inte skrivit på flera dagar heller!!!!:D puss puss

2010-11-14 @ 16:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0