Cause I am smart...

Har fått ett nytt smeknamn... Vet inte om jag gillar det eller inte:D Jag menar, Bella funkar super för mig! Det nya namnet jag fått är smart foreigner girl, och det hela började idag i Algebra2, när jag råkade veta typ allt och ha 100% på mitt reportcard(betyg), så då säger Casey, en tjej i min algebraklass, som jag faktiskt gillar det namnet till mig, och efter det så var det vad de kallade mig...Kul va!? haha det är bättre än rude foreigner girl, som vissa fått...haha, och helt ärligt, jag älskar att vara bra på matte!!:D 
Va det ända jag hade att säga! 
Einsteins daughter:D

Kommentarer
Postat av: mamma

Nyfiken!!!!! Vem är rude??? Jag tycker annars att namnet stämmer rätt bra på dig!!:D Jag vet att du gilllar det!!!!

2010-11-05 @ 11:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0