Weekend is over

Sisters<3 Loni, Carli, Me, Jordan & Summer

Hej people, har just kommit hem från träningen, eller har hunnit duscha och äta middag också, men det var inte speciellt länge sen jag kom hem:D Hade hårdträning idag, 3 och en halv timme, sjukt jobbigt, men kul! Vi har skaffat oss ett motto också det är ngt, typ Kel Kaha, eller ngt, men jag säger bara hahaha istället:D Älskar basketlaget:D Mel är min bodyguard:D Om någon gör ngt dumt mot mig slår hon ner dem:D haha Tia och Mel är olika personers bodyguards:D 

Jösses, när skrev jag senast? Kommer inte ihåg:D Antagligen efter thanksgiving, i lördags åkte vi till Saint George och shoppade och såg på Harry Potter, ska onlineshoppa lite julklappar nu också, för det är cypermonday:D Reor online!! woot woot!

I Saint George btw, så åt vi på mitt favoritställe:D PANDA EXPRESS, ren kärlek till det stället! Älskar det, deras orangechicken är just totally wonderful, och nu blev det engelska helt plötsligt... Har det oerhört jobbigt att skriva på bloggen på svenska och smsa folk på engelska samtidigt...

Vette fasen va mer jag har att skriva egentligen... I söndags, igår alltså, så gick vi till kyrkan och efter det åkte vi till ”the golden Iron” i Caliente och åt lunch! Sen pluggade jag och annat småtråkigt hela dagen... Nu ska jag strax sova faktiskt, inte riktigt än, men om en timme eller så! Är så trött när jag kommer hem från basketen, btw, idag somnade jag på historian! Borde skriva mer, men jag orkar inte... kanske imorgon, fast det är Loni(min 5 åriga värdsyster)s födelsedag imorgon, så jag vet inte om jag hinner... vi får se:D Och onsdag är lite busy också, har christmasconcert på onsdag... ska försöka hinna med bloggen också!
Love ya<3


Kommentarer
Postat av: elmo

@)-`-,---



Halloj! Vart hade du valt att åka om du vann 40 000 att resa för? Kommentera gärna mitt blogginlägg med ditt svar.



Vill du att det blir verklighet kan du tävla på http://goo.gl/Ho7RY



Kolla gärna videon på min blogg!

2010-11-30 @ 10:30:00
URL: http://hurmanvinner.blogg.se/
Postat av: Fröken Besserwisser

bella, ditt hår ser värsta volymigt och schampoo-reklamigt ut på bilden ovan!

2010-11-30 @ 19:28:03
URL: http://frokenbesserwisser.blogg.se/
Postat av: mamma

Vilket underbart kort på er alla!!! Puss puss:)

2010-11-30 @ 20:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0