Cause today was a great day!:D

Oh gosh, had the greatest day;D haha, okej, svenska ska det vara, har sjukt svårt att inte skriva på engelska, precis som jag ibland helt utan att tänka börjar skriva på engelska...:D haha
Men i alla fall, hade engelska imorse, och eftersom MrsMcHenry älskar Junior English first period så ska vi har fest hela nästa vecka:D haha, varje lektion ska vi bara äta godis och mingla!
Sen hade jag Algebra, min favoritklass, asså inte ämnet, för det är way to easy, men klassen! hahaha, vi har Hailee, puckot som tror hon är smart, och bra på basket(hon är varken eller:D), Madi, vars mamma alla killar vill gå ut med, men hon hatar det! Blonda ligan, de sitter bakom mig, och man kan höra allt möjligt korkad från dem som, is 9 to the third power 27?? Och sen har vi Colton, Zack och Dennis, fuskarna:D De skriver av mig varje lektion, och Colton tror jag gillar honom och att jag vill gå med honom till Sadies på lördag, men icke sa nicke, han är bara irriterande och jobbig! Vill inte ha algebra 1 mer, men jag kommer sakna klassen om jag lämnar dem! 
Sen hade vi fysik, och vi byggde banor och tog tid och sådant, jättekul! Älskar min fysikklass också!!! Den är min bästa!!! haha, alla kallar oss skolans nördar:D Vilket vi nog är...men whatever, vi är bäst!
Sen showchoir, jag kallar den mer facebookclass, jag sitter mest med mobilen och kollar facebook eller bredvid Sam när hon spelar piano och fixar håret eller ngt sådant:D
Sen Current Events med världens värsta, MrsCheeney, efter det är det lunch, och jag och Seth gick ner till idrottshallen och spelade basket, haha, vi får egentligen inte vara där inne, men dörren går att öppna med ett skosnöre:D haha, sen efter ett tag kom Ellie, hon spelar också, trodde dock hon var bra, men nej..hon va lite halvdålig! Vi spelade ett antal omgångar av Horse, Gris i Sverige, man skjuter, missar nästa får den en bokstav, ja ni vet:D Roligast är när ngn har Hor, hahahhaha låter ju lite skoj när de säger det! Jag vann alla gånger, över Seth också! Fast han är nog bättre än mig egentligen:D Hade bara lite flyt! Åt ingen lunch, höll på att dö av hunger när jag kom hem, hade historia och idrott, tråkigt tråkigt innan jag åkte hem, sedan åkte jag och Carli på en tur:D Och snart ska vi på choirconsert i Panaca! 
IMORGON ÄR DET VEGAS BABY!! HAHA, PHANTOM OF THE OPERA PÅ BELLAGIO ELLER CEASARS PALACE, MINNS INTE VILKET! MEN COOLT VA?! MAHAHHAHAHAHAHHA
Mahahhahaha fick paket av mammmmma igår!! haha, massa godis, svenska skvallertidningar och världens mysigaste pälssjal, haha, ville ha en sådan förra året men de var slut, men i år så!! hade den idag, bara på morgonen dock, för dagarna är lite väl varma fortfarande, t-shirt och shortsväder:D haha
Mamma, mitt rum är inte stökigt!!! hahahahahhahahahah
Jag och Jordan igår kväll:D hhahaha
Mitt homecomingkort! haha, ett av dem, har två, men på detta är det om jag börjar högst upp i vänstra hörnet: Thea, jag sen nästa rad från vänster: Hatty, Jaycee, Kourtney och längst ner från vänster Brooke och Bailey! Fint va?! haha
Panaca nu, kanske hinner blogga igen innan jag ska sova, men jag har en del läxor och så, plus att jag ska spela basket plus hoppa hopprep, gjorde inte det imorse, så jag ska göra det långt idag!:D haha
Kärlek

Kommentarer
Postat av: mamma

2010-10-23 @ 00:05:25
Postat av: mamma

Stökigt????? Det beror ju på vad man jämför med! Men, jo det ÄR stökigt! Älskar dig i alla fall puss puss

2010-10-23 @ 00:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0