Friday-homecomingparade and games!

Okej, nu om idag! Imorse vaknade jag i Theas hus av kleine hai sången:D Brooke satt för sig själv i köket och lyssnade på den och dansade rätt mkt också... Lite tråkigt att de inte fattar vad jag skriver på min blogg, skulle vara rätt kul att driva med dem!

Jag gick hem rätt snabbt, för jag visste inte när vi skulle ner till Panaca. När jag kommer hem ringer Hatty och frågar om jag vill följa med henne till floaten i Panaca och sätta fast den på hennes truck och ja ba sure! Så hon kom och hämtade upp mig en halvtimme senare och vi åker till Panaca! 

I Panaca fixar vi det sista inför paraden och sen ställer vi upp oss i paradledet:D Jag intog min plats på floaten, längst fram på upphöjnaden:D 

De andra klassernas floatar var ju rätt mkt bättre, men vår såg mest personlig ut... tolka det hur ni vill! 

Vi åkte paraden och kastade ut godis till alla barn och såg lyckliga ut, när paraden var över gick jag Thea Ronei & Pedro till affären, sen satte vi oss på gräsmattan och hade en mini picnic i väntan på att volleball matcherna skulle börja! När de startade gick vi in i salen och kollade och hejade! Några superseniors kom och var hejaklacksledare! Eller pepclubsledare som vi kallar det här! Haha, superseniors btw, är redan graduated, men de är alltid tillbaka på skolan av olika anledningar! Varsity volleyball vann matchen och vi gick ut till football JV, och de förlorade, vilket även football Varsity gjorde.... JV volleyball vann!

Under homecominggames röstades homecoming queen and king fram, och king blev min älskling Bryce och min mardröm var att Amanda skulle bli queen, gillar inte henne, men Shelby blev Queeen, hon är jättetrevlig och snäll! Sen åkte jag och Hatty till the Y och åt dinner, och nu sitter jag här hemma och försöker bestämma med vem jag ska hänga imorgon på dateday med... Har lite olika alternativ...

En tjejgrupp bestående av mig, Hatty, Kaleigh, Aryn och fler...

En grupp bestående av mig, Sam, Sams pojkvän och Calista...

Julius och hans grupp... han frågade mig igen idag...

Hmmm, svårt beslut... men jag tror det blir första förslaget, för sure, Sam är bäst, men hennes pojkvän är en idiot och jag har aldrig pratat med Calista förut... så 5te hjulet, nej tack:D Och Julius, nja asså jag har sagt nej en gång, så varför ändra... haha

Ska sova nu, men återkommer antagligen senare med bilder från dagen, för bilduppladaren funkar inte nu:D



Kommentarer
Postat av: sandra världens bästa

om julius är Han med lockigt blont hår så var Han söt iallafall på en bild på Han långt ifrån .... Så ok Han e det dejta honom

2010-10-02 @ 17:17:16
Postat av: sa

2010-10-02 @ 17:19:44
Postat av: sandra

haha.....<3

2010-10-02 @ 17:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0