Hej hopp

Back to swedish:D haha, idag är värsta chilldagen, gick upp vid halv elva, hoppade med mitt nya hopprep, som har tyngder i handtagen, så jag bör bli starkare! Efter det åkte jag och Carli på en tur, vi satt uppe i ett öde hus i typ en timme och solade och hade det trevligt, men sen kom en familj som skulle ha pic nic där, och då kändes det kosntigt att sitta där och snacka... Så vi åkte till Tilles och sedan hem. När vi kom hem bestämde vi oss för att köra filmkväll klockan 1 på dagen och satte på filmen "The notebook", en riktigt bra film, lite sorglig dock..:D När den var slut hoppade jag mer hopprep och sedan var det dags för middag! Nu sitter jag och väntar på att Thea ska bli klar med sin middag, så vi kan springa eller spela basket eller whatever vi hittar på! 
Ha det bra!:D 
Oh juste, när vi satt och tittade på filmen idag ringde ett nummer på min mobil och jag visste verkligen inte vad för sorts nummer det var, och inte Car eller Jordan heller, men jag svarade i varje fall, Hey it´s Bella, och i andra änden hör man en röst jag allt kände igen svarandes, Heeej Beeeelllla, då är det mimmi som ringer hela vägen från Stockholm! Första gången sedan jag åkte som jag pratat med henne! Det var riktigt trevligt!<3
Kanske bloggar mer senare!
LOVE<3

Kommentarer
Postat av: Syd

Keep writing in english...the translator google thing isnt working...:)

2010-10-17 @ 09:39:05
Postat av: Fröken Besserwisser

hahahahahahahahaha excusez-moi bella!!!! ska försöka att hålla mina principer uppe, det är liksom väldigt jobbigt när det hela tiden rasar!!! dock så ångrar jag mig faktiskt djupt angående mössan. uschijamej. hahahhaah puss!

2010-10-17 @ 11:14:00
URL: http://frokenbesserwisser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0