Homecoming dance and today!

Hooola, sorry för sjukt dålig uppdatering.. Har inte hunnit och har halvt glömt! 
Men jag ska berätta om homecoming dansen, åh, det var så trevligt och alla var så fina! Men egentligen bestod det mest av att ta foton, äta kakor, och dansa lite, men folk är lite fega, och Kade dansar bara till Lady Gaga, han älskar henne, no kidding! haha
Jag åt middag med Hatty & Kaleigh innan hemma hos Kaleigh, sen åkte vi till skolan, minglade lite, dansade hoedown throedown, kan den nästan nu:D pop it lock it haha:D Nej, men det var jättetrevligt! Vid halv tolv började dansen lida mot sitt slut, och några seniors frågade om vi ville följa med till ett ställe utanför Panaca och hänga, men som den duktiga utbytesstudent jag är sa jag nej, för man vet aldrig vad folk hittar på... Och folk här röker allt möjlig, och dricker ännu mer konstigt! Så Hatty skjutsade mig hem och hon jag och Kelly hade disco i bilen på vägen hem, och när vi åkte ner Mainstreet i Pioche vevade vi ner rutorna och sjöng och dansade för fulla munnar för de som var på väg till eller från barerna:D haha, underbar kväll i alla fall!
Idag var vi i kykan imorse, och Pete, han som håller i det hela, han är inte präst, han är bara ledaren för det, han är ascool! Men i alla fall, han bad mig att läsa högt idag, ur den del av biblen vi höll på med denna gång, fattar nada, men jag läste för alla högt på engelska! Och sen bad han mig översätta sista meningen till svenska, men jag fattade nada av den meningen, så jag sa att blommor växer på ängen och fjärilar är söta i stället, och han tyckte det lätt så bra, han kan ju ändå inte svenska, och ingen annan där inne heller:D Sen åkte vi till Grandma Grayce och åt lunch och hjälpte henne att klippa hennes träd, sen spelade jag och Thea basket, sen åt vi middag, sen vid 7 eller så, frågar Carli om jag vill följa med och lämna kläder till Ryliee, och ja ba sure, men det var inte riktigt vad vi gjorde... haha, om ni känner mig, fråga på facebook eller ngt, för jag är lite orolig att folk översätter bloggen till engelska... Har fått komplimanger för den så folk här vet om den... men whatever:D Haha, sen åkte vi hem och Thea kom över och jag hon och Car såg When in Rome, en lite halvskojig film ska jag säga! Nu ska jag sova, fick liksom bara 5 timmars sömn igår natt.... Men adios guys!
Jag och Carli i våra klänningar!
Kade aka LadyGaga i mitten, han är världens bästa!!! 
Me and Thea!!<3<3<3 

Kommentarer
Postat av: Mika

Hahaha Bella du är väl för underbar! <3

2010-10-04 @ 22:06:38
URL: http://stjernstroms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0