Homecoming dance here i come!!:D

Ok guys, nu är jag redo för homecoming dance! Har sjutton aldrig fixat mig såhär länge förut:D
Haha, hade en jättetrevlig dag med Hatty och Kaleigh! Vi åkte till Hattys ranch och hade en picnic in the middle of nowhere, sen kollade vi på film, sen skjutsade Kaleigh hem mig vid halv fyra, och om cirka 5 min är Hatty här och vi ska till Kaleighs hus och äta middag! Sen klockan 8 börjar dansen! Har inte hunnit ladda ner ngra foton, men en webbcam bild kan ni få:D
Ready for the dance:D
Btw, bästa veckan ever börjar lida mot sitt slut, vilket suger! Kan verkligen säga att det har varit en underbar homecoming!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Du är jätte söt! Puss

2010-10-03 @ 18:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0