I dont mind spending every day, out on your corner in the pouring rain...

Hola chicos, menade såklart almost 2 months in Nevada;D haah, eller idag är det 2 månader!!! Kom till Nevada 13 augusti! 
Idag var en vanlig dag i skolan, efter skolan skickade jag iväg paket till min familj i Sweden:D haha, hoppas de gillare! 
Sen åt vi middag och jag ba, jag kan försöka värma bröden till Tacon, och gissa vad?! Jag brände mig:D haha 
Sen efter middagen var vi ett gäng som åkte alldeles för många på en fyrhjuling, och sedan "bröt" oss in i den gamla skolan i Pioche, men grejen var att Jaycee och Brooke skulle vakta och de skulle ringa och lägga på om ngn kom, och så råkade Jaycee ringa mig, så vi fick panik och sprang ut därifrån:D haha, och sen vågade vi inte gå in igen...
Har läxor till imorgon, men guess what? Jag tänker strunta i dem!:D haha, busigt va? Nej, men seriöst, denna quarter är snart över, typ nästa vecka och jag har stadiga betyg i alla ämnen och kan ändå inte använda betygen till något, så varför plugga?!:D haha Whatever ,ska borsta mina tänder och sedan sova, adios!:D
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0