Idag, Idag och Idag

Hej allesammans, idag har varit en rätt lugn dag, började dagen med hopprep, min nya grej:D Haha, hoppade igår och har hoppat 2 gånger idag, hoppar i cirka 20 min! Bra va?! Känner hur basketsäsongen börjar närma sig och börjar förbereda!
Sen gick vi i kyrkan imorse, sjöng lite sånger och åt donuts, drack kaffe gjorde vi också, mahaha, känns så kul att vi sitter och dricker kaffe i kyrkan när 98% av invånarna här är mormoner, och de har regel att de inte får dricka kaffe! Efter kyrkan åkte vi hem, och jag skypeade med massa personer, först ut var Agnes, haha vi pratade mest om vårt gemensamma intresse shopping, sen var det Kattisens tur, vi snackade en massa om hennes födelsedag, skolan, vad som händer här och annat, sen var det Emma Edenberts tur, mahaha har inte pratat med henne sedan jag åkte, så det var kul! Fick lite basketupdate! Sen var det Mammys tur, hon hade besök av Sandra och Ella i början av samtalet, Ella är i Stockholm och hälsar på Sandra, hon gick i samma skola som oss alla innan, men sedan bestämde hon sig för att återgå till mummintrollen i Finland, så hon flyttade dit! Efter cirka en timmes prat med Mamma blev det Emma Hjorths tur, och gissa vad vårt samtal handlade om under största delen av tiden?! Grey´s Anatomy såklart!!! haha och annat viktigt! Saknar er alla, men ja kommer inte hem för det, för Los statos Unidos är fantastico! haha
När jag var klar med skypeandet åt jag två mackor fulla med nutella och drack kaffe, bra att veta va? Det är konstigt, för nutella gör mig alltid så lycklig! Jag och Thea skulle egentligen ut och springa, men högre makter ville inte det, för helt plötsligt började regn ösa ner! Så sjukt, för det duggregnar aldrig här, utan öser alltid ner! 
Vi åt middag hos Grandma Donna och Grandpa Vaughn, sen spelade jag basket med Jaycee, Brooke och Thea uppe i lågstadieskolan, jag och Jaycee spelade 1-1 och jösses vad trött jag blev, men roligt var det ska jag säga! Kände att mina "finter" från förra året börjar funka igen, tex högerlayupen som liksom avslutas 3 meter från korgen...mahaha, saknar basketen, men snart så, 27 dagar säger min nedräknare på datorn! Kan det bli bättre? Därför har hårdträningen satt igång, eller hopprepet i alla fall!!
Nu ska jag plugga lite och sedan kasta mig i duschen, ha det underbart!
Btw, checka min bloggprofil jag gjort! Kommentera gärna!!:D Klicka här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0