Igår kort

Oh my, hade världens bästa kväll natt igår! Så sjukt kul och underbart! 
Okej, så under dagen i skolan var det spiritday, så vi skulle klä oss i vitt, rött och svart! Alla var faktiskt utklädda också, kanske inte galna dårå, men fortfarande utklädda! Skolan var rätt vanlig, freakade på MrsCheeney, hon är en idiot, har lite brottom, så jag skriver anledning senare... Påminn mig:D 
Sen hade vi en assembely efter skolan, där alla lag som ska spela homecominggames idag presenterades, och homecoming royalities, sen jobbade vi med floaten, sen var det tailgatedinner, sen var det bon-fire, får berätta mer om detta senare... Sen var det Theas hus som gällde och jag och Brooke på galna fyrhjulingsfärder mitt i natten, sen vid midnatt fick vi för oss att baka en kaka och behövde cakemix, och det hade Chelseys mormor, så vi tog en till crazy fourwheleerride och hämtade den, sen bakade vi en midnight cake, och vi skulle egentligen ha frosting på, men istället doppade vi skeden i frosting och sen en bit kaka och åt den så! Funkade asbra! Nu ska jag till Panca, Hatty kommer ochhämtar upp mig om 5 min, så jag har lite brottom, mer detaljer senare adios!

Kommentarer
Postat av: Fröken Besserwisser

porque var mrs cheeney elak? va de hon som inte tycker att du klär dig så fint? ;)

2010-10-02 @ 23:06:41
URL: http://frokenbesserwisser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0