Igår

Hola, missade att skriva igår kväll...
Efter skolan, som som vanligt var som vanlig, förutom att när vi spelade football på idrotten var det några tjejer som inte kunde ta lite tacklingar och så, det blev lite fight:D hahaha
När vi stod och väntade på bussen kom Joe, en kille de andra utbytesstudenttjejerna verkar tycka är gud, jag skämtar inte, han är lika lång som jag, har utstående öron och kort hår, och har ett mussepig leende... Och de sa att de dreglade när de såg honom ta av sig tröjan... Lite äckligt om jag får säga, för då kan de lika väl titta på barnen i lågstadiet, för han ser ut som en 5 åring... Aja, back to topic, han frågade om vi ville komma med till sanddynerna efter playpractice, och Hanna och Thea tvekade inte ens... Så Hanna hängde med till Pioche, hem till Thea, jag gick hem till mig, mina eftermiddagar direkt efter skolan hänger jag med Carli:D haha, vid 6 ringer Thea och frågar om jag är klar för att gå, och jag ba, nej, ja ska inte med, så va det klart... Nej, men jag orkade inte följa med dit, för vi hade inte ätit middag, jag hade inte duschat efter idrotten, vilket antagligen inte Thea hade gjort heller... haha, men whatever, så jag stannade hemma och efter middagen gick jag och Carli en promenad till Tillies för att hyra en film, och på vägen hem träffade vi på Jayc, Brooke och Bailey på en 4hjuling, och de ba, gå hem och hämta en till så ses vi hos Jaycee, så det gjorde vi, sen åkte vi alla 5 tillbaka till Tillies skrikande varje gång ett råddjur kom eller en bil, för bilen kunde vara polis, och de var 3 på deras utan hjälmar...:D haha
När vi varit på Tillies åker vi ner in the middle of nowhere och åkte runt, sen helt plötsligt tänds en lampa, då är vi på någons mark..., vi gasar och kommer därifrån samtidigt som vi hör en dörr öppnas... Vi åker alla hem till Jaycee, och gissa vad?! När vi kommer dit märker Jaycee att hon tappat sin pappas kreditkort! Han är jättearg och hon gräter, så vi åker tillbaka samma väg, in på tomten smög vi med mobiler och ficklampor... haha, vi hittade det inte, men när vi kommer tillbaka till Jaycees hus ligger det på hennes veranda, kul va?! 
Jag och Carli åker hem, och tittar på filmen, Datenight, äter swedish fishes och herseys kisses:D Sen somnade hon mitt i dock, men whatever:D
Cedar City idag! yeahi, wallmart<3
adios

Kommentarer
Postat av: Van der Haagbergh

walmart och swedish fish ägeeer :P

2010-10-15 @ 16:09:26
Postat av: Fröken Besserwisser

mäh bälla, det kanske inte händer så mkt intressant i mitt liv!!!!! hahahhahahahahhaha nej, förresten, va skratta jag för? det där var ju sanningen...

2010-10-15 @ 19:50:57
URL: http://frokenbesserwisser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0