Lite blandat, men superlångt!:D

Jag tror jag har rätt mkt att skriva:D tror tisdag kväll var senast! Så onsdag, vi hade utklädnings tävling eftersom det är halloween i övermorgon! Inte så himla många hade klätt ut sig, eller jämfört med Sverige var det en hel del utklädda, men som under homecomingweek klädde 99% av alla ut sig, i förgår kanske bara 60%.... De som klädde ut sig var dock super! haha, det fanns allt från avatarer till ölglass:D

Helgen började onsdag kväll, eftersom det är Nevada-day på söndag, måste de kompensera oss för den, så vi får torsdagen ledig, och fredagen har vi ju alltid ledig, på grund av Nevadas dåliga ekonomi... Önskar Sverige kunde vara så snäll med kompensation också! Onsdag efter skolan gick vi, jag Carli och Shania till Shanias hus, där gjorde vi inte mycket, ända tills Carli fick idén att vi skulle ”låna” Shanias mammas bil... haha, så det gjorde vi, Carli körde och vi åkte runt lite överallt i Panaca! Vi alla utan körkort... På kvällen kom lite fler människor, Aspen och Autumm kom, och David & Marcus, vilket var trevligt, vi hängde hemma hos henne och hade trevligt... kan inte skriva så mkt här... Dagen därefter sov vi till kanske 12 eller så, sen lagade vi mat och Syd, Shanias syster bakade kakor till oss. Btw, vet ni vad som hände på kvällen innan?? En kattunge blev uppäten av en hund... och Sydney gjorde mun mot mun metoden på katten och sen grät hon jättemkt när missen dog, stackarn! Gillar inte katter, men jag gillar Sydney, så det var sorgligt!

Vid halv fyra eller så ”lånade” vi bilen igen och åkte till matchen, sista footballsmatchen för året, och sista någonsin antagligen för mig, sorgligt!!! Men asså jag vet inte vad jag ska tycka, för jag har verkligen gillat att vara en bleacher creature, fast nu är basketen på ingång och jag kommer bli en field creature, och liksom vara den alla hejar på, vilket kommer äga, men jag kommer sakna läktarna!!! Lincoln vann sin sista match, vilket var helt underbart, det var Senior Night också, så alla Seniorplayers blev presenterade och de grät och så, sorgligt! Efter matchen skulle jag egentligen stanna i Panaca igen med gänget från kvällen innan, men min varma säng och duschen och tandborsten och datan lockade, så jag åkte hem istället!

Gick och la mig rätt sent, för jag var inte trött alls, och hela min familj här somnade innan 2300, så jag tittade på tv i ett par timmar själv, var skönt att ha det hela för mig själv ska jag säga!

Idag när jag vaknade var klockan kanske 9 eller ngt, gjorde inget speciellt, men så kom Gerri hem och sa att Loni var tvungen att åka till doktorn, för hon har fått värsta hudutslagen, så jag duschade och sen bar det av till Cedar. I Cedar vandrade jag och Carli runt ett tag, sedan när de andra var klara hos läkaren åkte vi till Wingers för lunch, man fick popcorn där! haha, och sedan åkte vi till Himlen (aka Wallmart) haha, skaffade lite halloweengrejer, för imorgon är det trick or treat som gäller! Summer, tjejen från Korea ska sova här och vi ska ut och jaga godis! Vi har dock inte listat ut ngt bra Trick om vi inte får godis... Men vi kommer nog på ngt, och Gerri säger att alla ger en godis! När vi är klara med trick or Treat kommer antaligen Kelly och Marisa över för filmkväll! yeaaai vi borde köra på en skräckis eftersom att det är halloween, men en komedi passar mig rätt mkt bättre! 

Juste, idag när vi kom hem från Cedar ringde Marisa och frågade om jag ville komma till parken, gick dit, och där var Kelly, Robert, Autumm, Bubba och några jag aldrig träffat förut, hängde ett tag med dem, och sen gick jag hem och tittade på ett nytt avsnitt av Greys Anatomy, still no drama.... Vette sjutton vad som händer, men kommer det inte drama nästa vecka, så får jag nog lov att byta favoritserie:D 

Vet inte om jag har så mkt mer att skriva, eller jo, kan berätta hur mkt skola jag har framöver... 

Så, nästa vecka går jag i skolan 4 dagar, sedan har jag helg, fredag, lördag, söndag och måndag, för lärarna har planeringsdag måndag, sedan har jag skola tisdag och onsdag, sedan ledigt torsdag pga veterans day, och sen vanliga 3-dagars helgen, sen är det 4 dagar veckan därefter och ”endast” 3 dagars helg den helgen, sen är det 2 dagar i skolan, för att sedan fira THANKSGIVING, haha, så då får vi 5 dagars helg! Sen är det 2 veckor vanligt och sedan winterbreak i 25 dagar!! Wiiiieeee, och mitt i allt detta, om 16 dagar, börjar basketballseason! Woooot woooot

I LOVE AMERICA!:D


Finally got something on my locker! haha fick mitt första reportcard i torsdags, 5 A:n och ett B+ och ett B! Så ett fint märke fick jag på mitt skåp, och snart kommer ett till för basketen!! woot woot
Aryn, zooombiieee@halloween
hahahaha, Leti, Emily and Mall! 
Nicolleeee as an Avatar!!!
Carli och Aspen onsdagkväll!<3
Most schoolspirit! haha, hon har lovat att heja på mina basketmatcher klädd så här också!!:D
Jag och SUMMER<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0