Natti natti

Hola people, ska snart lägga mig och sova, men ett snabbt inlägg på bloggen hinner jag:D 
Ah, först och främst, min pappaaaaa fylldeee årrr igååår, eller idag fortfarande här:D haha, GRATTIS PAPPPAAAA, ÄLSKAAAAAR DIIIIIIIG<3<3<3<3<3
Sen en annan sak jag älskar, haha, att ha 2 algebra och 1 fysik lektion om dagen! Det äger verkligen!
Vet ni vad?? Idag när jag kom hem fanns det ett paket från världens bästaste Emma & Ellen som väntade!! I paketet fanns ett superduperfint armband, format som ett äpple eller vad man ska säga, 2 brev(med massa intressant text!, undrar om Ellen någonsin vann EG-loppet:) Har mina aningar om att hon inte gjorde det:D sorry, men jag tror hon var sjuk!) sen fanns det en polisbil i, och när jag öppnade fattade jag inte vad som var själva grejen med polisbilen, men sen föll poletten ner:D haha, vi ser alltid polisbilar när vi är tsm, och vet ni vad??!! Lincoln County är det county i Nevada och Californien med flest poliser/invånare!! hahahahaha och sen fanns det smågodis, mörkhyade pollys(den med mörk choklad på), lakritshallon dödskallar, dumle, fazer mjölkchoklad, malaco fiskar och sen vet jag inte om jag glömt något:D haha, åh sen fick jag också en massa vackra bilder på Emma & Ellen i paketet, bilderna och brevet kommer åka upp på min vägg så fort tid finns!
Imorgon börjar helgen här, haha, för vi har torsdag ledig denna vecka också, och om 2 veckor har vi det igen, och veckan där efter har vi onsdag och torsdag ledigt, så då blir det 5 dagars helg!! Thanksgiving:D haha, min första!
Ah juste, vi hade halloweenstorycontest i skolan, och typ jätte många röstade på mig, vet inte resultatet än, och sure, jag vill vinna, men priset är 15 extra poäng till betyget, vilket jag inte behöver, ger hellre dem poängen till någon som behöver dem!!!
Juste, imorgon ska jag stanna i Panaca efter skolan och sova hos Shania, och hon har planer på att ta med mig på dumma grejer:) haha, vi får väl se, för det är jv-footballgame imorgon också, men efter så... Älskar Shania, typ skönaste tjejen! 
Haha, samtidigt som jag skriver detta sitter jag och tittar på videosar jag spelat in sedan jag kom, med massor av olika saker, lite kul asså!
Ah ikväll hängde jag med Summer, tjejen från Korea, hon är riktigt trevlig, hon ska sova här på lördag!! Yeaaai, och vi ska med Loni(min 5 åriga värdsyster) på Trick or Treat, och få massor av godis!! Wooohooo:D haha
Nej, nu får ni klara er utan mig på bloggen för ett par dagar, men sakna inte ihjäl er:D 
Oh juste, min stalker blir bara läskigare och läskigare... När jag inte dök upp för att träffa honom idag efter skolan smsade han att desto mer jag ignorerar honom desto mer intresserad blir han och desto mer vill han träffa mig... HJÄLP! haha
ADios:D

Kommentarer
Postat av: Mika

hahahahaha Vilken stalker? :O Hur har jag missat det?

Berätta mer mer mer!:)

2010-10-27 @ 14:14:39
URL: http://stjernstroms.webblogg.se/
Postat av: Fröken Besserwisser

hur kunde du veta att jag var sjuk? hihihihihi

2010-10-28 @ 21:51:09
URL: http://frokenbesserwisser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0