oct, 12, 2010 almost a month in Nevada!

Hej allesammans,
En vanlig dag i skolan idag! Gick runt och var sur halva dagen i och för sig, haha, fråga inte varför, för det vet jag inte, var inte på humör! Kan bero på att jag gick och la mi klockan 1 på natten och gick upp halv 6! Vilket leder till att jag nu ska duscha och sedan bumsa ner i sängen, fast klockan bara är halv 8, hon kommer antagligen vara 9 innan jag sover, men whatever:D
Carli ska fråga hennes "pojkvän" till Sadies, en dans som är om veckor, tjejerna frågar killarna, alla bra killar är tagna, så vi får se om jag ska gå, kanske går med någon random som jag frågar sista dagarna, Kade erbjöd sig att gå med mig:D haha, jag och Sam snackade om Sadies idag i Showchoir och helt plötsligt kommer han fram och säger: " You know, I will go with you, if you dont find anyone else!"  Haha, det var ju gulligt av dig Kade, vi får se:D Men man måste fråga folk på ett speciellt sätt, så Carli ska fråga sin pojkvän Jordan med chocolatebars, ska ta ett foto på det så ni får se, men det är asgulligt!!! Man använder liksom namnen på chokladen till att skriva!
Mamma säger att hon har skickat hit ett kuvert med något i, fett elakt, nu blir jag ju galen av att inte veta vad hon skickat!!! Haha, plus att jag tar fyrhjulingen till postboxen varje eftermiddag och kollar, även fast jag vet att det antagligen kommer nästa vecka och att Gerri kollar den varje morgon! På tal om Gerri, som jag sa tidigare var jag sur idag, så när Thea och de andra tog lång tid på sig för att gå till affären på lunchen gick jag själv, och Gerri såg mig från sitt mobila bibliotek, och trodde de andra utbytesstudenterna var elaka mot mig, så hon skickar ett sms direkt och frågar om allt är ok, och istället för att svara gick jag dit när jag varit i affären och det första hon frågar är om det är någon hon ska ta sig ett snack med:D Haha, om jag överhuvudtaget nämner att någon inte är supersnäll så vill hon fixa det! Sa att jag inte hade tålamod att vänta på dem bara och att de inte var elaka mot mig, vilket de inte är, eller en av dem är ju inte överdrivet trevligt, men som vi säger här, I couldn´t care less...:D
Vi har ätit middag hos Grandma idag, så trevligt så, hon är så himla snäll och behandlar mig precis som hon behandlar de andra!!!:D 
See ya<3

Kommentarer
Postat av: mamma

Har du världens bästa värdmamma eller?? Vet du hur skönt det känns för oss?? Krama henne ordentligt fr mig!

2010-10-13 @ 10:27:28
Postat av: mamma

En liten fråga; almost a month in Nevada???? Har inte du varit där i två månader? Är det jag som inte hänger med eller???

2010-10-13 @ 10:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0