Tonight is the night, lets live it all, i got my mooney and i dont know why i am writing this

Hola people, har haft en rätt vanlig dag i skolan, men inte en vanlig dag för Nevada! För det regnade! Och med regnade, menar jag regnade floder, alltså mängder... De stängde av vägen till Pioche och sa att vi skulle komma hem runt 1800, men som tur var lyckades bussen passera, så vi var hemma i lagom tid! Men jösses, det blixtrade och åskade och allt! En blixt slog ner på Court Rock, berget bakom skolan, så det började ryka... Låter härligt va??!! Och en annan i skolans tak, så strömmen gick för cirka 20 min! Men men, haha, folk här var superlyckliga, jag skämtar inte, de tycker regn är så himla underbart för Las Vegas snor allt deras vatten! 
På tal om Vegas, torsdag, efter skolan beger vi oss dit! Kul va?! Är så himla taggad, vi ska shoppa hela dagen på fredagen och wooooo, H&M, Forever 21, Charlotte Russe, watch out, cause I´m in town:D haha Nej men seriöst så behöver jag lite nya jeans, lite varmare kläder och sådant, för folk säger att det börjar bli kallare, även fast jag inte känner det...:D 
Åh, juste, vad hände mellan mig och MrsCheeney i torsdags, jo så här var det, hon sa att alla i klassen var under gradecheck, dvs sämre än ett C, och är man under gradecheck får man inte va med i sporter och sådant. Men eftersom jag har lämnat in allt var jag inte speciellt orolig, men jag frågade henne efter vad jag hade, och människan säger F, och jag ba I´m sorry, what did u just say? Och hon ba, yeah, u got a F, u havent turned the sumamrize and the newsarticle and the bla blab bla in, och ja ba yes i have, i put it all in the basket! Och hon ba, oh here is ur paper, och ja ba oh really:D O hon ba oh this brings ur grade up to a C, och ja ba, so one assignment brings my grade upp 2 steps? och hon ba, yes them, cause people take things from the basket, och hon ba, yeah sure, och ja ba, but i still cant have a C, since i turned everything in, och hon ba, i dont have time to discuss this with u, u can come in during intervention or lunch and talk to me, och ja ba, i sure will! Och sen var jag sur! För jag vet att jag lämnat in allt, och att hon har tappat bort det!
Men så idag går jag till henne under frukosten och jag ba, MrsCheeney, u told me to come during intervention so u can tell me what asssignments i missed... Och hon ba, do u mean history or current events, och ja ba, current events, since u told me I had a F and then a C... Och hon ba, well, when u turn the homework until today in, ur grade will be an A, och ja ba, really? Och hon ba, yes, thats the only one u missed... Och ja lackade, men gick snabbt därifrån! Så det visar sig att bruden har lite problem med betygssättning.... eller vad tycker ni? Hon är sämsta läraren jag någonsin haft, och jag har haft en del hemska! Haha, men whatever, I wont get inte trouble here, i ll stay out of it! 
Nu ska jag plugga fysik, har una prueba i det imorgon! Vilket suger:D! Men adios amigos!
<3<3<3

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack vännen för att du ger med dig så lätt med en lärare....men jag känner inte igen dig riktigt:)hihi

2010-10-05 @ 09:21:13
Postat av: Anonym

mäh fysikprov är ju vad som gör livet värt att leeeeeva! har ett på fredag!!! yay!



hahahahhahah vilket fint "brev", jag ska fråga emma vem du e, har liksom ett svagt minna av en sång, wannabe, men är inte riktigt säker... haahhahaahhahaahhaahhaha

2010-10-06 @ 07:58:55
Postat av: Mika

Döh! Varför har du inte uppdaterat på evigheter? Vi väntar ju ivrigt på information om nya äventyr från det stora landet i väst ;)

2010-10-09 @ 23:59:42
URL: http://stjernstroms.webblogg.se/
Postat av: mamma

Varför skriver du aldrig??? Vi väntar och väntar och väntar och väntar........

2010-10-10 @ 10:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0