Sadies and a good day!

Oh jösses, en galen dag! Haha, vet inte riktigt vart jag ska börja... Först och främst, imorse när jag vaknade fick Carli den goda iden att vi skulle ut och åka fyrhjuling, men så började det så klart regna..:D haha, och vi blev helt dränkta! Kom hem, satt framför elden ett tag och var vips varm igen! Sedan smsade Thea, och undrade om jag ville komma över, men vid det tillfället var jag fortfarande sur på henne på grund av en grej som hände igår, så jag sa snart, typ 2 timmar senare gick jag dit, och efter att hon bett om ursäkt 20 gånger och sagt att de hon och de andra 2, tyskland och holland, gjorde var deras fel, så kände jag att jag var rätt nöjd!:D Så jag förlät henne och allt var bra! Sen skjutsade Tyler oss till Caliente, han är Theas 1 år äldre värdbror! I Caliente hängde vi runt, och sen hade vi en "trevlig" fastfooddinner på J&J:s, Lincoln Countys "bästa" fastfood place! Efter det var vi tvungna att fixa t-shirtar till Sadiesdansen som var på kvällen, jag och Thea gjorde egna snygga med "visdomsord" på ryggen och magen:D Har en bild på min, så ni får alla se hur lustig jag kan vara!
Efter ett par timmar i en halloween dekorerad sal, kom en kille som heter Jeremy, han gick ut förra året, och hämtade oss, och vi åkte till Caliente, sedan hängde vi hos Seth, haha, vi spelade spel! Haha, och jag skämtar inte, alla ville verkligen vinna, det var två lag, och gissa vad?! Mitt lag vann alla gånger... Vilket jag tror var tur för de andra! 
Vid kvart i tolv skjutsade Jeremy mig och Thea till The Y, bensinstationen i Panaca, där hämtade Tyler, Brian och Derek upp oss, och sedan fick Tyler en grym ide, att vi skulle åka i över 90 miles/hour över ett jättegupp, så vi flög, jag skämtar inte, bilen var i luften i kanske 3 sekunder! Efter att vi gjort det ett par gånger drog vi oss tillbaka till Pioche! Nu är jag hemma, ska väl sova snart, en dag imorgon också!:D
Det känns så konstigt att folk i min ålder, eller tom yngre har körkort här! Kan inte vänta på att få mitt körkort, ska bara lära mig köra först:D 
Ah, dagen var underbar, och även fast jag inte är säker på att jag och tyskland, holland och norge passar bra tsm, så funkar de att umgås med ibland... om de är trevliga!
23 dagar kvar till basketballseason! Kan seriöst inte vänta längre, haha, lite jobbigt att folk tror att jag är så bra....seriöst alla tror jag är super, och sure, vissa har sett mig spela, men jag tror alla hemma vet att jag är oerhört mkt bättre på sidan av planen med en boll och mig själv, utan försvarare och så....we will see! 
Adios
Hanna, Thea och Suzanne på J&J:s i Caliente!
Mel, Fritos, Kade och Cheyenne på Sadies!:
If you say I am short one more time...

I will jump up and bite you in the knee!
Okey, have fun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0