Yesterday, all my problems were so far away!

Okej, ska börja med att berätta om igår! Hade världens bästa kväll/natt! Helt sjukt underbart kul!

Efter skolan jobbade vi med floaten till paraden, fixade lite och så. Sen var det middag ute på gräset vid skolan, middagen kostade 1 dollar, och man fick 2 hamburhare, 1 påse chips, 3 chokladbitar och dricka! Sjukt va?! haha

Så jag och Thea åt och hängde med Theas loverboy, nej skoja, men hon gillar honom, Joe heter han:D Sen lekte jag duck duck goose med Aryn Lacee och Leti, sen skjutsade Joe oss till the bon fire och peprallyt inför dagens matcher! 

Elden var superstor, jag menar, jag har sett ett antal valborgsbrasor, men detta var större! Och alla var där! Och vi hade stora högtalare som spelade musik!

Det första som händer dock är att Brooke ser Bart kyssa Hanna:D haha hänger ni med på vem som är vem?! Haha, Brooke ska gå till homecoming med Bart, som är en utbytesstudent, vilket Hanna ochså är! Bart & Hanna nekar och jag tror dem lite, även fast Brooke är my bestie här haha! När det dramat var över hängde vi bara där, hade asssstrevligt!! Sen skulle jag egentligen ta skolbussen som gick tillbaka till Pioche vid halv 9 på kvällen, jag veeet, tidigt!! Men då sa Hatty att hon kunde skjutsa mig istället, så jag stannade, och Thea med! Sen när vi skulle hem var vi visst lite för många i bilen, och en polis stog vid utfarten, så jag Thea och Bart får ligga på ”flaket” av hennes truck så att ingen ser oss:D Inte hela vägen hem dock, för ett par skulle av i Panaca:D

Vi körde vidare till Pioche sedan med musiken på på högsta volym, när vi kom till Pioche hoppade jag, Thea, Bailey, Brooke och Jaycee av i huset Thea bor! Jag skulle egentligen hem och sova, men för att de skulle slippa vänta uppe på mig, alltså mina värdföräldrar, sov jag hos Thea istället.... Men tillbaka till vad vi gjorde... Bailey och Jaycee somnade direkt, och Chelsea, som jag glömde säga var med, fick för sig att vi skulle baka en kaka vid halv elva på kvällen... Men vi hade ingen cakemix, men hennes mormor hade det, så jag och Brooke hoppas på en fyrhjuling och åker till Chelseas mormor och hämtar cakemix! Sen sätter Thea igång och bakar den! Men när den är klar tänkte vi frosta den, men icke sa nicke, vårt tålamod räckte inte så långt, så istället gick vi in i Theas rum och la oss på golvet med kakan i mitten och varsin sked och burken med frosting öppen, sen doppade vi skeden i frosting och tog en tugga av kakan:D Funkade jättebra! haha, sen kollade vi på sjuka videor på youtube, och kleine hai tog priset! Nu går vi alla runt och klappar händerna som hajmunnar! haha och idag när Brooke skulle heja, hon är cheerleader, så klappade hon händerna så, och vi alla började asskratta och hon med, och Gretchen, deras coach blev lite sur på henne:D haha

Bilduppladaren funkar inte... så ni får inga bilder... en annan gång kanske:D

En video med Kleine hai kan jag bjuda på:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0