Crazy Foreigners

Idag har varit en seg dag i skolan, satt mest och väntade på att klockan skulle ringa så att vi fick lämna klassrummen! Haha Det enda som inte var som vanligt i skolan var att vi hade skillstest på idrotten, vilket betyder att vi testar våra skills i den sport vi just hållit på med, vilket råkar vara fotboll, vilket jag råkar kunna rätt bra jämfört med folket här! Först skulle vi göra ett inkast, alla lyfte bakfoten, så det var typ bara jag och Carli som fick 10/10 på den:D haha råkar ju veta att det är det enda de kollar på på inkastet, så jag varnade Car innan:D
Sen var det dribbla, där fick nog de flesta 10/10, sen var det målvakt, och Autum sparkade bollen till alla, och var rätt snäll och sparkade den på mig, så det blev fullt där med:D Fick fullt på alla faktiskt, vilket jag räknat med;D På onsdag är det teorin, vilket jag kommer suga på!!! Har mitt tal om Savannah imorgon, hon kommer helt plötsligt ha en spindelallergi och 3 hundar:D För talet måste vara 3 minuter långt och mitt var inte riktigt det, så jag la till lite påhittade saker!
Ikväll var vi på foreign exchange orientation dinner hos Bev, hon gick igenom regler vi borde ha fått veta 1 månad sen... Men whatever:D Hon hade pratat med våra lärare och de hade ett par punkter att ta upp med oss, så när hon säger klädsel bryter jag och Thea ut i världens skratt och Bev undrade vad det var, och jag sa att jag inte ville göra en big deal av det, men då började föräldrar och så berätta om vad hon sagt, och Theas värdmorfar sitter i skolstyrelsen och ska snacka med rektorn och så... om mrs Cheeneys inte alltid så smarta uttryck...haha
Vi åt mat, hängde, tog foton och hade allmänt kul, gillar faktiskt de flesta av utbytesstudenterna! Thea har jag ju gillat hela tiden, och Ronei & Bart också, de är bra roliga, men jag gillar faktiskt de nya också! Riktigt trevliga!
Imorgon är det tisdag, sen onsdag sen fredag! haha på onsdag fyller Jordie år också! 12 år!!! Wohooo!
haha god natt!
Hela gänget
Suzanne, Jag, Bart, Summer, Hanna, Ronei, Pedro 
Thea och Julius!
<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Glöm inte att gratta Jordan på födelsedagen i från oss alla här hemma! Puss puss

2010-09-14 @ 23:16:18
Postat av: sandra

Han med blont hår och han med kepsen var lite små snygga...<3 varför inte...homecoming haha

2010-09-17 @ 22:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0