God Dag

Hej allesammans, 
Idag är sista dagen med Pioche fullt av människor! Det är rätt tråkigt att folk försvinner, som typ glasstanten, så himla gullig och överhuvdtaget!
Denna morgon var det parad, the morningparade och det var så bra! De kastade ut hur mkt godis som helst också! Jag skämtar inte, ska visa bilder, för det är verkligen sjukt! Alla barn där fick ungefär lika mycket som vi om inte mer!!! Efter paraden åkte jag hem, var så sjukt trött, men så kom jag på att jag skulle träffa Thea i parken, så jag gick dit! Där träffade vi Sam & Nicole och Sam frågade om vi ville komma till hennes hus och spela x-boxs guitarhero grej! Vi ba sure och så gick vi dit! 
Det var trevligt, men vi stannade inte så länge eftersom mina dumma lärare har gett mig sjukt mycket plugg tills imorgon, så det är vad jag gör just nu, i samband med facebook dårå:D 
Men LaborDay här var verkligen något speciellt, alla "byar" i Lincoln County har en "högtid" var att fixa, och Pioche har laborday, caliente 4th of July, Panaca har mormonsday och så vidare, och de alla tar verkligen seriöst på att fixa, så de gör det väldigt bra vilket lockar folk från andra ställen än Lincoln County också! 
Men jag har verkligen haft kul denna helg, det har varit oerhört intensivt och jag är sjukt trött nu, men underbart! Imorgon återgår allt till det vanliga, eller ikväll egentligen, för Thea och jag återgår till springandet och så! 
Juste, den tyska tjejen har kommit också, Hanna, hon är väl rätt trevlig, inte som de tyska tjejerna jag träffat innan... men alla kanske inte är illaluktande giraffer från Hagen:D haha Agnes, kommer du ihåg dem?:D:D Fyfarao!
Detta är då en del av godiset vi collected när de kastade ut godis!
Hemma hos Sam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0