God morgon!

Hej på er, har just gjort mig klar, för strax ska vi till Utah och handla matvaror, vi ska bara fram och tillbaka för sen ska jag spela basket med Jaycee och någon random tjej som bor hos Jaycee just nu! Fast jag gillar Cedar, dit vi ska, skulle kunna gå runt i deras små butiker i timmar, och de har starbucks! Haha gissa vad?! Starbacks drivethru, är det inte coolt? Första gången jag såg det i Las Vegas började jag skratta som en galning men Gerri sa att det var så överallt, att de hade flera sådana...
Ikväll är det fyrverkerier, alla säger att de är superbra här, så det ska bli kul att se! Och imorgon bitti är det morningparade, då ska Carli och de andra cheerleadersarna dansa och lite sånt! 
Haha en annan kul sak var att det kom så mkt människor hit igår att telefonerna slutade funka, man var tvungen att prova och prova för att kanske få fram sitt samtal... Pioche telefonmaster klarar liksom inte hur mkt som helst! 
Ha en bra helg, och lycka till på tjejmilen mamma!!:D Du har säkert sprungit klart den nu i alla fall...:D
Adios

Kommentarer
Postat av: lucke

Hej på dig! Vad gör dudå? :)

2010-09-05 @ 18:56:47
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hejsan, allt bra med dig? :)

2010-09-05 @ 19:11:24
URL: http://cevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0