HELG!

Hej allesammans, äntligen helg igen! Det är underbart skönt:D Har faktiskt gillat skolan riktigt mkt denna vecka, men anyways, helg är alltid nice! 
Idag på idrotten spelade vi basket, och jösses jag blev som drogad, sprang runt och sköt, snodde bollar från folk hade underbart kul! Haha, älskar hallen också! Golvet är lite halt, men annars är det grymt! haha och imorse kom Michelle, en seniortjej jag tycker är en bitch fram till mig, och ba" I saw u play basketball yesterday(vi hade det på idrotten igår med), and u r really good, we always have foreigners that are really bad, but u were good" Och ja ba, oh thank u! Haha och hon spelar i Varsity, det bästa laget, så maybe maybe, jag kanske kan komma med där! 
I helgen händer det lite saker, imorgon ska jag till Sam först på morgonen och vi ska gå "modevisning" i våra homecomingdresses, och sen ska vi måla oss i ansiktet och sen är det matcher...Både football och volleyball, så det är kul! Carli ska cheera på matcherna också, så då blir jag antagligen där hela kvällen! 
På lördag ska vi åka till en jättefin nationalpark cirka 1,5 timme härifrån, där de har grottor och grejer, vi har bokat in oss på en guidad tur klockan 1300, så det kommer bli awesome, vi ska ha picnic och va där hela dagen!
På söndag vette jag sjutton vad jag ska göra, plugga antagligen, ska nog spela lite basket också... beror på om vi åker ner till Panaca eller inte...
Nu ska jag åka på en fyrhjulings promenad med Jordan tror jag, så jag kanske bloggar mer senare, ska spela basket med Thea och Jaycee ikväll i lågstadieskolan! 
Adios
Glömde att ladda kameran igår, så jag har inga bilder... kanske senare ikväll!

Kommentarer
Postat av: mamma

Go for it! Det är klart att du ska vara med i det BÄSTA basketlaget!!!! Annars känner vi inte igen dig!

2010-09-17 @ 11:25:27
Postat av: sandra

eller hur bella det är klart ...du ska va med i det bästa det är vad vi i sala familjen gör ....vi är bäst-......haha

2010-09-17 @ 22:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0