Hey

Hola chicos, andra dagen som 17 åring avklarad, känner mig så mycket äldre! Eller inte:D haha, känner mig faktiskt exakt samma ålder! 
Idag var vi i kyrkan imorse, och fick tårta! Japp, så är det i våran kyrka, vi sjunger sånger, alla ber lite för sig själva, och sedan dricker vi kaffe och äter tårta! Måste säga att jag nästan gillar denna religion som inte har ngt namn...
Sen städade jag i mitt rum, skypeade med världens bästa Katarina, så trevligt att prata med henne igen, det är så konstigt utan henne på min födelsedag och så, hennes födelsedag är om 19 dagar och det har alltid varit vår gemensamma grej, alltså våra födelsedagar! Men jag fick prata med henne i varje fall!!!<3<3
Sedan hängde jag med Carli, Ryliee och Lexie uppe vid ett öde hus i bergen, och de berättade massa historier om vilka badgirls de alla är, haha
Har nu suttit i en timme och skrivit en uppsats om mat, en beskrivande uppsats om min favoritmaträtt, och gissa vad det blev?! Haha, Pasta med tomatsås så klart! Chattar med Aaron nu, min kusin här, som är lika gammal som mig, men som jag fortfarande inte träffat... haha, lite sjukt vad facebook kan göra!
Ska strax träffa Thea, som äntligen funnit sig en homecomingklänning, måste ju se den! 
Adios!
O, btw, imorgon börjar homecoming! Fan-day imorgon, svampbob för mig<3 

Kommentarer
Postat av: Fröken Besserwisser

ÄR DU SERIÖS!?`SVAMPBOB!!!!!! JAG ÄLSKAR DIG BELLA!!!!!! shit, jag vill också klä ut mig till svampbob.

2010-09-27 @ 18:36:53
URL: http://frokenbesserwisser.blogg.se/
Postat av: Kat

Tyckte också det var kul att skypea, men nu behöver jag hjälp med min italienska!

2010-09-27 @ 20:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0