Homecoming day 3, powder puff!

Hooola, en dag till av homecoming över, 3dje dagen nu, och det är hemskt att slutet börjar närma sig, för detta är så sjuukt kul!
Idag var det Camo-day, så kamouflage var vad som gällde! Jag var rätt sparsam på utklädande, men jag hade byxor med miltiärfärger på mig, här var folk utklädda som sjutton, men i sina jägar-outfits, de gillar att jaga här, som galningar! haha
Själva skoldagen var rätt vanlig, vi hade alla lektioner och så, men på rasterna, dvs lunchen och frukosten hade vi powderpuff träning, alltså till matchen mellan klasserna som var ikväll! Haha killarnas cheerleading var nog det bästa ever:D De halvtidsdansade, men hade ingen direkt planerad dans, så de shaked som ases:D haha 
Efter skolan, stannade jag och Thea kvar i skolan och jobbade med vagnen för homecomingparaden, och först var vi kanske 10 stycken, men sedan var ett par tvungna att gå, så de som var kvar var jag, Thea, Hannah och Suzanne, vilket var 4 utbytesstudenter:D Och mrFrehner så klart! Han är bäst:D haha, och han har lovat mig #10 till basketsäsongen, vilket är rätt skönt! :D
Vi jobbade ett tag med vagnen, men sedan var jag tvungen att gå för powderpuff! Gick ut till de andra och började tagga:D haha, det var juniors och sopmores mot freshmen och seniors! Vi kände oss rätt överkörda redan innan matchen då de har Melanie, som spelat med killarna i 2 år...
Men men, vi alla med olika killars efternamn på ryggen(det är värsta grejen med vem man har på ryggen, fattade inte att man skulle fråga ngn man tycker är snygg, så jag frågade Bart, och hade hans, men grejen var att Brooke, som gillar Bart, frågade Bryce, som är skolans snyggaste enligt mig, så vi bytte:D haha). Vi gick ut på planen och skulle värma upp, men ingen orkade springa, så vi stretchade bara istället! Haha, sen skulle Casey visa mig hur jag skulle stretcha, men bruden kan kyssa sina knän och ha raka ben... hon är övervig, bästa cheerleadern i skolan enligt alla! Hon är världens skönaste, är totalt ärlig mot alla, haha jag frågade henne om mitt hår såg okej ut, och hon skakade bara på huvudet, och jag gick till spegeln och såg att det såg förskräkligt ut, och jag menar, ingen annan hade varit ärlig om det!
Haha, sen började matchen och Tia & Nicole hade inga killars tröjor att spela i... Nicole hittade en rätt snabbt, men Tia hade ingen... Och de var typ vårt lags stars, och sen började hon nästan gråta för hon ville så gärna spela, vilket man inte fick utan rätt sorts tröja:( Tyckte så synd om henne så hon fick min tröja:D Haha, jag veeet, ibland är jag för snäll, men jag kan inte ens reglerna eller så. Och 10 minuter senare kom hennes mamma med hennes brorsas gamla, så jag fick tillbaka min och fick spela! Och gissa vad?! Jag stoppade en gång! Haha, spelade inte så mkt, tyckte det var roligare att stå på sidan och skrika, men jag tog en flagga! Och gissa vad mer?? I första minuten gjorde Tia en touchdown, matchens första och ända, och vi vann!! Och sorrry, men jag tar åt mig lite av äran, för utan min tröja hade hon inte fått spela! Mohahaha:D haha, jag tycker seriöst alltid det lönar sig att vara snäll mot folk! 
VIII VAAAANNNNN MAAATCCHHHEEEEEN!! OCH SENIORSARNA VAR SÅ SJUKT SURA EFTER, OCH VI SÅÅ SJUKT LYCKLIGA!!! MOHAHAHAHAHAHAHAHAHA 
Det var faktiskt riktigt kul, att stå där med alla och bara skrika och heja! Loved it! Och det var kul att spela också!!!!! 
Imorgon är det schoolspiritday, rött, vitt och svart är det som gäller!!
Theea i kamouflage!! haha
The foreigners:D Love´em all!! haha, eller vi 4 kommer sjukt bra överens:D 
Hahahaha innan bytet:D
Barts tröja:D Folk frågade mig hur det uttalas, jag ba: öh i dont know... haha
Teeeam picture! Happpy winners kan jag säga!!!
Jaaag och Autum, sjukt skön tjej!!! Hennes födelsedag imorgon! Och Bon-fire och Tailgatedinner imorgon kväll! Fira Autum bilre också!!!
Adios guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0