Homecoming day2

Hooola, andra dagen av homecoming är avslutad! Idag var det switchday, så jag blev a freaking hot guy och alla killar blev inte så freaking hot girls:D haha, men det var roligt i alla fall, för rätt många var rätt inne på att klä ut sig!
Haha, idag var jag oerhört glad i skolan hela dagen! Mitt i dagen var det talangshowen, och det är sjukt kul när folk faktiskt är med i showen, Ronei & Pedro vann, bra va?! De sjöng I´m yours och spelade gitarr till, och de är rätt bra på att sjunga ska jag säga!!!
Sen på idrotten spelade vi basket, och jag är inte orolig längre, för alla frågar vart jag lärt mig spela så bra och så, satt jag är chill, är rätt säker på att jag kommer få spela. 
Efter skolan skulle jag egentligen stanna, men palla:D Så när vi väntade på bussen kom Danni och frågade om jag och Thea ville ha skjuts till Pioche, rätt nice asså:D HAHA, så mkt bättre än bussen, missförstå mig inte, jag gillar själva grejen med skolbuss, men det är lite jobbigt med skrikande folk och så....
Så jag åkte hem och Carli kom lite efter, hon var ju tvungen att åka buss, mohaha, sen åkte jag och hon på en tur och upp till the sloaterhouse eller vad det heter, ett typ helt tyst ställe, lite scary ibland, men trevligt! Carli är bäst, jag var inte helt positiv till henne i början, sure hon var snäll och så, men hon sa inte så mycket till mig, men nu när vi lärt känna varandra och så kan jag bara säga att hon är The best! Älskar att hänga med henne!
Nu ska vi snart äta middag, ska visa lite bilder från today först!!
Imorgon är det Camo-day och Powderpuff, taggad?! JAAA, som sjutton! I freaking love homecoming!
Jag och Marisa innan skolan!
Connor i Shainas cheeroutfit, är han inte snygg i den?!:D
Jag och Cage!
Hoot duds, haha me & Aryn!
Jag och JadeLynn!
Kennen & Matt i pink shirts:D
Bart is smoking hot in a dress:D
Jag känner igen klänningen...haha
Jösses vad jag trodde han var en tjej!!
Suzanne i talangshowen! Hon cyklade på en enhjuling!
Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0