Homecoming is superfun!

 

Okej, så homecoming började idag, lämnade huset 0700 imorse, och kom hem nu, för bara en halvtimme sen vid kvart över tio på kvällen! Men jag har haft en så underbart rolig dag, och även om jag är trött som en häst, ska jag dela med mig av det roliga till er!

Dagen idag var fan-day, vilket betydde att du skulle ha något som du var fan av på dig! Jag hade svampbob, inte för att jag egentligen gillar honom så sjukt mycket, mest för att det fanns så coola grejer med honom på wallmart:D På tal om Wallmart, mr Frehner, en lärare, hade en wallmart t-shirt på sig, och var ett fan av wallmart, han blev från den sekunden min favoritlärare! haha

Det första vi gjorde i skolan var att äta pancake frukost, skolan bjöd på det och vi fick äta hur mycket pannkakor vi ville:D Haha, men sen var det payback time, och vi var tvungna att städa ute på skolgården, men vi hoppade säck istället, eller Brooke gjorde det!

Sen gick vi in till lektioner, vilket gjorde mig fett deprimerad, haha, och Thea hade ont i huvudet, så vi var båda på dåligt humör, eller det var mest något jag skyllde på när vi gick till affären på lunchen och fick för mig att köpa en burk nutella:D Sen satte vi oss på golvet inne på skol toaletten(den är rätt fräsh:D) och skedade i oss nutella haha, trodde inte Thea skulle vara med på noterna där, men jodu, vi satt där och åt och åt, och sen åt vi mer efter skolan! 

Efter skolan stannade vi kvar för att hjälpa till att bygga vår ”float” till paraden på fredag, så vi gick till Mr Frehners rum där vi skulle samlas, och han råkar vara tjejernas basketcoach, så han hade ett antal basketbollar i sitt klassrum... Jag började studsa och samtidigt fråga ut honom om hur bra man måste vara för att komma med i laget, och helt plötsligt kommer Mr Cameron, den andra coachen dit också och de båda börjar köra massa baskettester med mig i korridoren, vilket kändes lite konstigt:D Sen, efter kanske en halvtimme åker jag med Kaleigh för att börja fixa med vår vagn(float) till paraden och eftersom frehner är vår classadvisor, så måste han vara med! Och han ville inte ha wallmarttröjan på sig längre så vi åkte hem till honom, och han har en basketplan på uppfarten, så där står jag och skjuter medan vi väntar på honom och helt plötsligt kommer hans granne ut och frågar vart jag lärt mig spela sådär, och jag tänkte liksom säga Lidingö, men vad säger det honom... Så jag svarade jag vet inte, vilket antagligen säger honom att jag är värsta retard, men det struntar jag i, för en sekund senare säger han att jag är jättebra, vilket gjorde mig väldigt väldigt väldigt glad! När Frehner är klar och har lite normala kläder på sig kommer han ut och vill se hur jag skjuter, och såklart missar jag första, men jag satte typ 7 i rad sen, och han sa att jag lätt är med i laget, och jag blev ännu gladare, sen åt jag en sked nutella, och allt var så underbart! Haha

Vi åkte till ett blått garage, där vår vagn stod och väntade på oss att dekorera den, men vi hade inget att dekorera med, så vi åkte till Dallen, en kille i vår klass hus och frågade hans mamma om vi fick kolla igenom deras trädgård efter något vi behövde och hon sa ja... så vi hittade massa grejer som funkade till temat ”Lincoln is Dynamite”! 

Jobbade med vagnen ett tag, sedan körde Kaleigh mig och Thea in till ”stan” igen, och vi gick till Panacastore och köpte middag, sedan satt vi på vår ”vanliga” plats och åt, och alla vinkade när de åkte förbi, det tycker jag är lite trevligt! haha

Sen åkte Thea hem och jag gick till Teatern och skulle se showen ”little of broadway”, vilket var en massa musik och så, helt sjukt bra! Satt med Aryn och Jhena, mina showchoir kompisar:D haha 

Sen får ni veta om vad som hände när jag kom hem i nästa inlägg:D haha

Adios!

Världens bästaste MrsMcHenry! haha aka MrsDarbus(hsm) fan om the US

'

Sam & Aryn, sam va fan av nåt jag inte fattade och Aryn av Utah State University

Min favooorit, Leti, faaan av familyguy, är hon inte bäst??

Jaaaag och Brooke, mahaha, jag av svampbob och hon av Lakers, men hon snodde min hatt, precis som 10 andra idag, förstår dem, för hatten är sååå coool!!

Lincoln is Dynamite, det är temat det!

I freakin love it, and it makes me freakin happy:D

Detta är vår tomma float(vagn) haha som vi jobbar på...

Från "little of broadway" Sjukt bra show!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0