I really love it!

Tänkte bara skriva och berätta att jag älskar detta ställe! Jag skämtar inte!
Det finns dagar när jag saknar kompisar, för grejen är den att det är vad som har fattats de första veckorna, någon att hänga med efter skolan eller bara hitta på något med på helgerna. Annars har det varit superbra sedan jag kom! Nu när jag har kompisar, vette sjutton om jag kan kalla dem alla kompisar än, men jag har en del kompisar, såsom Thea, Sam, Marisa, Aryn, Hatty och Lacee, och sen en hel del andra jag gillar att umgås med, så har det hela blivit perfekt! 
När jag vaknar på morgonen vet jag att vad vi än ska göra kommer jag ha något att skriva om på bloggen på kvällen! 
Och sure, jag saknar familjen, men jag har inte hemlängtan, det är stor skillnad! Jag saknar dem för att de är min familj, och jag gillar dem, men jag vill inte åka hem, inte det minsta! Och jag är smått orolig för att jag inte kommer vilja göra det om 269 dagar heller! 
Tänkte liksom klargöra det bara! 
Och mamma, jag vill veta hur tjejmilen gick!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0