Igår och i förgår

Hola, har varit lite halvdålig på att blogga senaste dagen, sorry:D Har haft fullt upp! 
Igår var det gameday, 2 volleyballgames och 2 footballgames, vilket betydde att jag var i skolan från 1500 till 2200:D haha så muchas stuff to do!!! Och natten innan sov jag hos Thea, och typ 3 på natten vaknar Gerri och blir jätteorolig för att jag inte är hemma:D Men Carli sa att det var okej, så hon visste och sa det till Gerri när Gerri väckte typ alla för att fråga var jag var:D haha, plus att jag faktiskt skickat ett sms till Gerri och sagt att jag sov hos Thea, men Gerri suger på att kolla mobilen, så hennes fel:D haha, de trodde de hade låst ut mig, för Curt hade råkat låsa alla dörrar:D Va jättetrevligt där, de hade inga föräldrar hemma, bara Thea och Jaycee, så Brooke, Hatty, Kourtney, Bailey och jag sov där:D Vi såg värsta skräckisen, the bonecollector, så sjukt läskig, som tur var hade jag läst boken innan!
Matcherna var lika kul att titta på denna gång, först, under volleyball matcherna hängde jag med Thea, sen när footballen började kom Ronei, Bart och Pedro, och sen sista matchen satt jag i Pepband med Sam, haha hon spelar piano i pepband och tyckte jag skulle hålla henne sällskap, vilket jag ägde på att göra genom att sjunga med i varje sång de spelade, även om sången inte hade någon text:D hahahaha Sam är bäst!!! Och btw, hon har speglat hela sitt rum, alltså fyllt det med speglar så att vi kan göra oss iordning för homecoming där! haha, nu är det bara en skolvecka kvar innan homecomingweek börjar! Detta är schemat, preliminärt dock:D
Fan-day (klä sig i ngt som har med att göra vem du är ett fan av)
Switch-day(tjejer till killar, killar till tjejer)
Camo-day(kamoflage kläder)
Spirit-day(schoolcolors, red, white, black!)
Homecomingdance (underbara klänningar:D)
haha är astaggad!
Adios
Jag och Sam i pepband:D
Shaina och Bart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0