Kväll/natt

God natt. Har sett min första football game, så coolt, fast jag fattar nada! Haha Aryn försökte förklara under första matchen, men hon sög på det! Under andra matchen försökte en tjej som heter Hatty förklara, och sure hon va lite bättre! Det va fett sjukt, för i halvtid fick jag och Thea för oss att äta middag, men självklart fick 90% av de andra också det, då sa Hatty att hon kunde köra oss till "the Y" som e bensinstationen i Panaca, de har mat och så också... Och hon är 4 månader yngre än jag, så det va lite sjukt, men hon körde fett bra!
Matcherna var inte slut förräns vid 2200, och sen när vi kom hem gick jag med Carli, Shania och Cody till parken, och asså de de berättade för mig om vad folk gör här asså... Jag blev chockad när de rökte, men det är inte i närheten av vad de brukar göra... Men det var ju trevligt att jag fick veta innan jag får för mig att gå på nån fest eller så:D Och förresten, gissa vad? under Laborday weekend har vi en kiosk här som är öppen 24/7! Coolt va? Så vi har just ätit glass! Men nu måste jag sova, för grandma & grandpa har yardsale imorgon, så vi ska dit rätt tidigt!
Btw, detta ställe blir bara bättre och bättre! Eller en sak sög idag, Amanda, tjejen ja hängde med igår är den falskaste bitchen ever! Bruden snackade shit om Marisa idag... med mig!? Verkligen vad tänker hon med! Även om jag och Marisa inte riktigt har samma intressen och samma klädsmak, så gillar jag Marisa och hon är verkligen jättetrevlig, och Amanda har inte någon som helst anledning att snacka skit om henne! Så adjö Amanda!:D 
Imorgon kanske jag kan köra en vännerpresentation här på bloggen, med de jag tror ja kommer fortsätta va vän med:D
God Natt

Kommentarer
Postat av: mamma

Coolt med kiosken som är öppen jämt!!! Var kommer du i från igentligen? Jag fattade heller aldrig reglerna till amerikansk fotboll! Saknar dig skrutt! puss puss

2010-09-04 @ 21:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0