Laborday rules

Hola, har avklarat första förmiddagen av Laborday och det äger! Imorse gick jag och Loni till parken och testade karussel, tåg hopborg och hopruschkanagrej! Så kul, sen åt vi också 2 glassar var;D Riktigt trevligt! Sen lämnade jag Loni till Jordan och hängde med Ronei & Bart ett tag, men de var så tråkiga, så jag gick till Thea istället:D Vi hängde sedan med Ghenna och Alyssa, Ghenna går i skolan med oss och Alyssa är en retardtjej från Alamo:D Men det var trevligt i alla fall! Sen gick jag och Thea och kollade på smycken och Bobby fick för att han skulle köpa cowboyhattar till oss... Han som sålde dem va lite creepy också! Nu har ja just duschat och ska strax ge mig av dit igen! Adios
Thea & Bobby:D Snygg hatt va:D?
Alyssa & Ghenna med megastora Cherrylemonade, så gott!!
Loni i hoppgrejen!
See ya

Kommentarer
Postat av: Ida

varför blir jag inte förvånad av citatet "Alyssa är en retardtjej från Alamo:D Men det var trevligt i alla fall!" hahahaha så typiskt bella...

2010-09-05 @ 21:58:32
URL: http://imms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0