Lehman Cave

Hooola, haha uppdaterar från igår och idag på samma gång, men inläggen blir sjukt långa om ja skriver båda dagarna i ett, så det blir två istället! 
Idag åkte vi hela familjen till Lehman Cave, ett ställe en bit härifrån där det är en stor grotta, som ni säkert förstod på namnet:D Vi gick en guidad tur i grottorna, så sjukt cooolt, har aldrig varit inne i en grotta innan, men det var så coolt, turen var en och en halvtimme, men jag blev inte ett dugg uttråkad! Guiden, Daniel var också asbra! Han va lite knäpp dock, lite geek...
Sen drack vi kaffe och åt glass på baren där, de hade världens godaste brownieglass!!! 
Sedan åkte vi upp i bergen, det är sjukt, för det är verkligen öknen nere, sen åker man upp i bergen, och det blir grönt, grönare, grönast! Det var jättefint där uppe och vi tog massa foton vi ska sätta på koppar och ge grandma och alla i julklapp:D haha, vi hade picnic där uppe, och Gerri hade gjort asgoda bagels med turkey, nån dressing och sallad, asgooda!!! De hade en bäck där också, typ första vattnet jag ser i Nevada!!!!!
Bilderna får förklara resten!
Loni och Jag i början av grottan!
Jag på väg in i grottan! Det var askallt, typ 7 grader i den! Så vinterjackan va med!
I grottan!
Hela familjen!
Jag och Loni i ett av det öppna rummen av grottan!
Cooolt va? Stalaktiter och talagmiter eller va sjutton de heter...
Så nice!
Jag och Carli i grottan!
Jag och Jordan i grottan!
Uppe i bergen! Loni och Carli posear:D
Alla systrar! Jordan, Jag med Loni i knät och Carli!
Jag och Jordan på en utsiktsplats!
Haha lite mkt bilder, jag vet, men det var det lättaste sättet att beskriva dagen!

Kommentarer
Postat av: sandra

fett coolt i grottan och gott med brownieglass haha... ;)

2010-09-19 @ 16:46:42
Postat av: mamma

Snygg dunjacka! Puuuuusssss

2010-09-24 @ 16:20:37
Postat av: mamma

Bilden på dig och dom tre systrarna är helt underbar!

2010-09-24 @ 16:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0