lite allmänt

Hej allesammans, ska strax gå och lägga mig så det blir ett kort inlägg utan bilder ikväll...
Idag har skolan varit som vanlig, men lunchen var hemsk! Vi står i kön till matbutiken och Andrew hittar en ödla, och så länge ödlan är i Andrews hand är jag rätt lugn, inte för att jag gillar den, men den kan inte smitta mig med några sjukdomar eller så i alla fall. Sen ber Julius om att få hålla den, och idioten lägger den på mitt huvud, och jag freakade, totalt, började nästan gråta och skrek som en galning, när sedan Hanna ska försöka ta bort den landar den på min axel och stirrar på mig med en riktig mördarblick, skämtar inte! Julius kan bara vänta på hämnd, för han kommer inte undan!
Ikväll var det möte på skolan, totalt onödigt:D Men men, imorgon har jag prov, och uppsatsinlämning, vet att jag inte hinner båda, så jag skickade ett tomt dokument med uppsatsen från mac-programmet, så hon kommer inte kunna öppna det och jag får en dag till på mig! 
Imorgon fyller Jordan år! Så då ska vi äta tårta:D haha
God Natt gott folk!

Kommentarer
Postat av: Fröken Besserwisser

hahahahahhah smaaaaart bella! manipulerar till dig mer tid!!! :D

2010-09-15 @ 22:03:45
URL: http://frokenbesserwisser.blogg.se/
Postat av: mamma

Lilla vän, hysterisk för en liten ödla!:) Jag kan se dig framför mig!:) Älskar dig min lilla "storstadstjej" puss puss

2010-09-15 @ 23:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0