lite kvällsupdate

Hej,
 har just ätit middag och sitter just nu och väntar på att Thea ska ringa så att vi kan spela basket och sedan gå ut och springa! 
Denna eftermiddag pluggade jag!!! En massa! Fast det var inte överdrivet kvalitativ pluggning, för jag kunde verkligen allt jag pluggade till! Sen åkte jag och Jordan på en fyrhjulings färd, en lång en och plockade vildblommor! De har solrosor vilt här överallt! 
Och gissa vad jag åt till middag?? Hot Dog, jag vet, och jag åt också... Det smakade faktiskt helt okej om jag inte tittade på den samtidigt som jag åt, och jag känner mig så hemskt om jag inte äter det som serveras, även fast de alltid frågar...
Haha, Loni frågade just vad jag vill bli när jag blir stor och jag sa att jag inte visste, och så frågade jag henne vad hon ville bli, och hon vill bli "a shotdoctor", dvs ta sprutor på folk! Lite annorlunda... men hon älskar sprutor, fast jag tror det är för att hon får m&ms efter... Lite senare ska jag skriva ner skolsången för er, den är rätt bra faktiskt!
Imorgon är det skola igen, är inte överdrivet taggad, har haft en så himla bra helg, så det är tråkigt med skola, men det är bara 3 dagar denna vecka, så det är skönt!!
Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0