Lite om min dag som vanligt

Hola, nu är måndagen avklarad, sen flyger veckan i väg... är så skönt med fyradagars skolvecka! Haha, vi ska inte till Vegas i helgen, blir antagligen nästa helg istället.... Lite tråkigt, hade gärna spenderat min födelsedag där, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge:D haha
Skolan idag var verkligen helt vanlig, det enda som ändrads är placeringen i engelska klassrummet, har suttit längst fram i ett par veckor nu och har äntligen blivit flyttad bakåt, så jag har fotstöd!!!!
Sen har vi börjat med football på idrotten! Lite roligt sådär, förutom att alla äger och jag inte fattar varför bollen inte är rund...?! 
När jag kom hem skypeade jag med Katta, som fortfarande var uppe fast klockan var typ halv 2 i Sverige, och inte hade hon planer på att sova heller, nej hon skulle plugga... Kungsholmare säger jag bara! haha
Ska snart springa med Thea! Hon måste bara bli klar med middagen... är otaggad på att springa, har bättre saker för mig, håller på att lära mig trigonometri, jag trodde det skulle vara jätte svårt, men det är rätt chill om man får ha formlerna framför sig! Men ändå, det var lite skönt att få en matteutmaning... Algebra 1 är rätt så superlätt! Detta var för fysiken, gillar den bara mer och mer!!!!! Gillar typ allt förutom Current Events, det suuuger!!! Vi gör typ aldrig ngt, och alla är sjukt irriterande i den klassen...! 
Haha på bussen hem idag, klippte Derek håret på tjejen som satt framför han..., lite sjukt! 
Hej då!
Btw, fick min biljett till Phantom of the opera idag, 20 oktober i Vegas!!!! Vi åker direkt efter skolan, och det kommer äga!!! Med alla mina favoritmänniskor!!!:D
Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0