Lite småupdate

Heeeej, klockan är snart 1400 här och om 2 timmar e det dags att gå på min första footballgame ever! Hade en trevlig kväll igår med min första softballgame ever! 
Denna morgon gick jag upp vid 8 och chattade med Jordan på facebook, fast hon satt bredvid mig i mitt rum, men vi hade inget att göra. Så vi åkte sedan till parken och fotade, för nu börjar folk komma ska jag säga och ja tänkte visa i slutet av helgen en utvecklingsplan över folk i parken, ökningen och minskningen lixom! 
Sen åkte vi till Tillies och köpte oss varsin Mountain Dew, sen såg vi att museumet var öppet och gick in där! Det var sjukt mkt coolt där inne, passade på att införskaffa mig en Pioche Laborday t-shirt! 
Visar bilder later, adios
Juste, jag dammsög mitt rum idag, frivilligt, Gerri gör det annars, men ja gjorde det idag, och det slutade i 4 blåmärken och värsta utslagen! Så aldrig mer:P

Kommentarer
Postat av: mamma

Vadå???? blåmärken och utslag av dammsugaren! Det där går jag aldrig på! Puss puss när du kommer hem står dammsufaren och väntar på dig

2010-09-04 @ 21:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0